Terug

krantenbedeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: bpost

16/08/2021

Geachte,Ik ben abonnee van de krant HLN en liet mijn krant gedurende 14 dagen op mijn vakantieadres bezorgen.Maar mijn krant is slechts 1maal toegekomen op zaterdag al de andere dagen GEEN krant bezorgd.Ben naar postkantoor in Middelkerke geweest om klacht neer te leggen maar dat ging blijkbaar niet.Ik kon dan toch een postbode aanklampen en vragen wat het probleem was waarom ik geen krant kreeg, het antwoord was ik denk dat de postbode die de kranten moet ronddragen ziek is.Ik vraag me af of de post geen vervanging kan inroepen om de kranten rond te dragen. WAT EEN AFSCHUWELIJKE DIENSTVERLENING BIJ BPOST.Dus gedurende 14 dagen geen krant moeten lezen dankzij bpost waarvoor hartelijk dank.Ik vraag me af of ik op dit bericht ooit antwoord zal krijgen.Ook de website van bpost trekt op niets denk dat het gemaakt is door amateurs.Mvg

Berichten (2)

bpost

Naar: E. B.

17/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

E. B.

Naar: bpost

04/09/2021

Ik verneem van bpost dat de bezorger zegt dar de deur van een appartementsgebouw met 64 eenheden ontoegankelijk is.wat een nonsens van uw werknemer.ik vernomen uit goede bron dat deze 14 ziek was en niemand zijn plaats heeft ingenomen onbegrijpelijk voor mij hoor.en wat een klacht indienen betreft moet men een it specialist zijn om dat te vindenBpost geeft voor een zeer onvoldoende op de hele lijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform