Beste,Ik heb een abonnement weekend plus.Sinds 5 juni kan ik de krantenapp niet meer openen.Ik was met vakantie tem 15 juni en heb jullie pas bij terugkomst gecontacteerd.Sinds bijna 1 maand communiceer ik met jullie via mail en telefoon.Bij het eerste contact werd me gezegd dat er meerdere klachten waren en dat er aan gewerkt werd.Er werd ook gezegd er komt een nieuwe versie van de app aan dan zal het wel opgelost zijn.Telkens een andere collega die me het volgende aanraadt: de app opnieuw downloaden, de gsm opnieuw opstarten, wachtwoord veranderen....Ik heb dit al tientallen keren gedaan zonder resultaat.Aanvankelijk kon ik alle stapjes invullen: gebruikersnaam/wachtwoord en dan kreeg ik de melding ww correct maar verder blokkeerde de app.(zie screenshot bijlage)Sinds de nieuwe versie van jullie app kan ik zelfs ook geen poging meer doen om in te loggen:een wit scherm met letters 'de standaard' en verder geen beweging.Vrijdag 30 juni beloofde een dame me dat ze het zou persoonlijk zou opvolgen en me zelf zou contacteren.Dit is niet gebeurd.Zaterdag 8 juli kreeg ik telefoon van een andere collega die me weer dezelfde stappen liet uitvoeren zonder resultaat.Ik zou een tegemoetkoming krijgen van 3 weken extra toevoeging aan mijn abonnement?! !!!En ondertussen tot het einde van mijn abonnement (18.02.2024) kunnn we dus enkel de krant in het weekend lezen??????Nogmaals herhaal ik mijn vraag : gelieve me het resterende geldbedrag ( tot 3 juni kon ik digitaal lezen)terug te storten.Ik heb het niet genoteerd maar u kan misschien terugvinden dat ik ondertussen reeds een 6 of 10 tal keer hierover mailde en evenveel telefoontjes van u kreeg.Ik wens niet langer deze nutteloze tijd aan de telefoon te besteden.Er is duidelijk technisch iets mis dat jullie niet opgelost krijgen of misschien heeft er tot nu toe nog niemand een poging gedaan dit op te sporen.Het lijkt telkens jullie contact met me opnemen dat je van mij verwacht dat ik door alle hierboven opgesomde stappen uit te voeren het zou opgelost geraken maar dat is duidelijk niet het geval.Ik wens niet meer wekelijks enekel keren door jullie te worden opgebeld nadat ik een klachtenmail stuur, om dan een half uur procedures uit te voeren die niets opleveren.ik wil u hierbij ook nogmaals melden dat de papieren krant deze zaterdag alweer te laat werd geleverd: 10u 35.Sinds de post de levering doet telkens te laat.Ik hoop een tegemoetkoming,het abonnementsgeld graag terug.Anna De Ridder