Hallo,Eergisteren, 1aug jl., heb ik mijn fiets ontvangen die verbonden was aan mijn abonnment. Het was eigenlijk een verrassing dat de leverancier plots aan de deur stond. Er was afgesproken , via jullie advertentie en na enkele telefoontjes met jullie contactservice, dat de leverancier ons tijdig zouden bellen om af te spreken wanneer de fiets zou geleverd worden. Wat niet gebeurd is. Helemaal geen telefoontje gehad.Na montage van de pedalen en richten van het stuur stuur, bleek dat de fiets veeeeeel te groot was voor mijn vrouw. De fiets is een dames fiets met maat 53. En op de doos stond ook duidelijk vermeld BIG. Ik heb op 2 aug contact genomen met HLN contact service en mijn probleem uitgelegd. Wat bleek dat men de fiets niet kan ruilen voor een kleiner formaat.Het was dus 1 model , standaard maat volgens HLN service . Het werd niet duidelijk vermeld in de advertentie welke grootte van fiets men zou ontvangen. Dus wat als de fiets te groot bleek ,no mercy, het is te nemen of te laten. Dood gewoon pech. Men biedt een fiets aan met een abonnement zonder dat men achteraf de fiets zou kunnen ruilen indien de fiets te klein of te groot zou zijn. Ik vind dit niet kunnen, men zou op zijn minst toch kunnen ruilen, Of duidelijk zijn welke maat men kan verwachten.Nu staat die fiets daar , men betaalt toch een abonnements bijdrage voor de krant en de fiets waaraan mijn vrouw niets aan heeft. Een koopwaar die men niet kan ruilen noch kan gebruiken als een volwaardig en nuttig voertuig. Mijn vraag is , kan ik deze fiets ruilen voor 1 die op maat is voor mijn vrouw .