Hallo,Betreffende:Printer All In One Epson Xp-2100 Expres Krëfelcode: 41004674 Aantal: 1 Bestelnummer: 22122100965723 Kassaticketnummer: 523952 Ik heb online een printer gekocht bij Krëfel. Namelijk de Epson Expression 2100, aangezien dezelfde printer die ik had het begeven had, ik nog heel veel ongebruikte cartridges had die ik niet wilde weggooien. Verder diende ik voor mijn werk snel terug een printer te hebben...To the point: Ik heb hem online betaald en de enige optie was om hem in Vilvoorde Krefel zelf te gaan halen. Thuisbezorging of in andere winkel dichterbij was niet mogelijk.Ik heb een halve dag vrijaf genomen om hem te gaan halen, bijna twee uur in totaal onderweg geweest. Eens thuis gekomen met printer, zie ik dat er een andere printer in de doos zit!Direct naar Krefel Vilvoorde gebeld. Leek wel normaalste zaak van de wereld. Ik moest er met terugkomen, anders kreeg ik mijn geld niet terug. Er was geen ander exemplaar meer en als ik wilde, kreeg ik een showroommodel met een korting van 10%. Dus 7,9 euro. Deze korting is er sowieso! Showroomodellen zijn altijd met korting bij krefel, door de winkelbediende bevestigd. Volgende dag naar Krëfel gebeld. Enorm onbeleefd behandeld. Zelf onbeleefd geworden door gevoel van totale onmacht, want dit is zooooo oneerlijk. Ik zit niet alleen zonder printer, ik moet zelf twee keer naar Vilvoorde rijden, en krijg geen enkele compensatie. Want de korting op showroommodellen is er sowieso. Verder zou ik dan nog eens en week en half moeten wachten.De verantwoordelijke aan de lijn heeft mijn 'au bout de mon latin' niet geapprecieerd en nu is het een machtsspel geworden. Ze zei dat ik heel blij moest zijn met een 10% korting op showroommodel. Geen antwoord gekregen of ik ook op dat showroommodel 2 jaar garantie heb. Verder negeerde ze totaal het feit dat ik door een fout die aan hun bedrijf ligt twee keer naar Vilvoorde moet rijden op mijn kosten en dat de 10% altijd geldt op showroommodellen.Ik vind dit echt zo oneerlijk. Ter info: ik heb twee keer gebeld, heel verhaal gedaan, ik ben doorverbonden, opnieuw verhaal moeten doen, onbeleefd behandeld, teruggebeld en dan gepest omdat de 'verantwoordelijke' in zijn gat gebeten was. Geen woorden, zo oneerlijk. Dit bedrijf neemt nul verantwoordelijkheid, ik hoop dat ze er zo niet van af komen!Mijn voorstel. 1. Ze komen de printer zelf halen, en brengen het showroommodel mee, en ik krijg de 10% korting op showroommodel. Garantie: twee jaar zoals ander product! Uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk en ben ik hun chauffeur niet2. Ik kom het product zelf terugbrengen en neem dan showroom model mee, minstens 10% extra voor de benzine, die nu enorm duur is en al de tijd die ik verloren ben. Meer als redelijk. (een normaal bedrijf zou 50% korting geven op een showroommodel na alle verloren tijd (en nogmaals ik ben zonder printer!). dus 20% korting op showroommodel en ik breng de andere printer terug. 2 jaar garantie.Wat ik heb ondernomen: Krefel Vilvoorde gebeld, mail gestuurd klachtenformulier, 3 maal gebeld, foto's gestuurd via contactformulier. Ik krijg nul gehoorLaten jullie iets weten?BedanktChris Lauwerys