Terug

Krëfel dienst na verkoop klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: KREFEL

22/12/2022

Hallo,Betreffende:Printer All In One Epson Xp-2100 Expres Krëfelcode: 41004674 Aantal: 1 Bestelnummer: 22122100965723 Kassaticketnummer: 523952 Ik heb online een printer gekocht bij Krëfel. Namelijk de Epson Expression 2100, aangezien dezelfde printer die ik had het begeven had, ik nog heel veel ongebruikte cartridges had die ik niet wilde weggooien. Verder diende ik voor mijn werk snel terug een printer te hebben...To the point: Ik heb hem online betaald en de enige optie was om hem in Vilvoorde Krefel zelf te gaan halen. Thuisbezorging of in andere winkel dichterbij was niet mogelijk.Ik heb een halve dag vrijaf genomen om hem te gaan halen, bijna twee uur in totaal onderweg geweest. Eens thuis gekomen met printer, zie ik dat er een andere printer in de doos zit!Direct naar Krefel Vilvoorde gebeld. Leek wel normaalste zaak van de wereld. Ik moest er met terugkomen, anders kreeg ik mijn geld niet terug. Er was geen ander exemplaar meer en als ik wilde, kreeg ik een showroommodel met een korting van 10%. Dus 7,9 euro. Deze korting is er sowieso! Showroomodellen zijn altijd met korting bij krefel, door de winkelbediende bevestigd. Volgende dag naar Krëfel gebeld. Enorm onbeleefd behandeld. Zelf onbeleefd geworden door gevoel van totale onmacht, want dit is zooooo oneerlijk. Ik zit niet alleen zonder printer, ik moet zelf twee keer naar Vilvoorde rijden, en krijg geen enkele compensatie. Want de korting op showroommodellen is er sowieso. Verder zou ik dan nog eens en week en half moeten wachten.De verantwoordelijke aan de lijn heeft mijn 'au bout de mon latin' niet geapprecieerd en nu is het een machtsspel geworden. Ze zei dat ik heel blij moest zijn met een 10% korting op showroommodel. Geen antwoord gekregen of ik ook op dat showroommodel 2 jaar garantie heb. Verder negeerde ze totaal het feit dat ik door een fout die aan hun bedrijf ligt twee keer naar Vilvoorde moet rijden op mijn kosten en dat de 10% altijd geldt op showroommodellen.Ik vind dit echt zo oneerlijk. Ter info: ik heb twee keer gebeld, heel verhaal gedaan, ik ben doorverbonden, opnieuw verhaal moeten doen, onbeleefd behandeld, teruggebeld en dan gepest omdat de 'verantwoordelijke' in zijn gat gebeten was. Geen woorden, zo oneerlijk. Dit bedrijf neemt nul verantwoordelijkheid, ik hoop dat ze er zo niet van af komen!Mijn voorstel. 1. Ze komen de printer zelf halen, en brengen het showroommodel mee, en ik krijg de 10% korting op showroommodel. Garantie: twee jaar zoals ander product! Uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk en ben ik hun chauffeur niet2. Ik kom het product zelf terugbrengen en neem dan showroom model mee, minstens 10% extra voor de benzine, die nu enorm duur is en al de tijd die ik verloren ben. Meer als redelijk. (een normaal bedrijf zou 50% korting geven op een showroommodel na alle verloren tijd (en nogmaals ik ben zonder printer!). dus 20% korting op showroommodel en ik breng de andere printer terug. 2 jaar garantie.Wat ik heb ondernomen: Krefel Vilvoorde gebeld, mail gestuurd klachtenformulier, 3 maal gebeld, foto's gestuurd via contactformulier. Ik krijg nul gehoorLaten jullie iets weten?BedanktChris Lauwerys

Berichten (6)

KREFEL

Naar: C. L.

27/12/2022

Beste ChrisEerst en vooral onze oprechte excuses voor dit ongemak.We begrijpen dat het niet fijn is om een lange afstand af te leggen en te onekken dat de printer in de dood niet het juiste type is. Onze verkoper van de winkel te Vilvoorde meldt ons dat de doos nochtans origineel gesloten was en het heel waarschijnlijk om een verpakkingsfout gaat bij fabrikant.Onze verkoper van Vilvoorde zal voor jou dit persoonlijk opvolgen en jou een oplossing voorstellen. Uiteraard bieden we jou 20% korting ipv 10% op een toonzaalmodel. Van zodra we voor jou de printers beschikbaar hebben , zullen we jou onmiddellijk contacteren.Nogmaals onze excuses.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,CarmenCustomer Happiness Teammember ref:_00D5I3dQ0g._5005IVMfJM:ref--Stijn VerbaanderdDistrict Manager and Head Operations Tones+32 2 255 00 00 +32 472 63 11 26stijn.verbaanderd@krefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 GrimbergenDisclaimer NL Disclaimer FR

C. L.

Naar: KREFEL

27/12/2022

Bedankt. Dit lijkt me inderdaad het minimum van het minimum. Ik had gerekend op die printer, zit nu ook zonder, dus probleem voor mijn werk. En dan spreek ik nog niet van al de tijd die ik verloren heb en nog ga verliezen. De printer die nog in aanmerking komt is de 3100 XP. Verder treft Krefel Vilvoorde uiteraard geen schuld, het probleem ligt dan ook bij dienst na verkoop.

C. L.

Naar: KREFEL

06/01/2023

Hallo, ondertussen ben ik al bijna twee weken zonder printer. Ik dacht niet dat het zo lang zou duren. Kunnen jullie mij aub iets laten weten. Bedankt

KREFEL

Naar: C. L.

09/01/2023

Beste Chris,Wij hebben jou al reeds geantwoord, zie hieronder kopie van onze mail.Wij vragen aan de winkel jou te contacteren met de nodige info.Nogmaals onze excuses voor de opgelopen ongemakken.Bien vous,SandraCustomer Happiness Teammember ref:_00D5I3dQ0g._5005IWwToD:ref

C. L.

Naar: KREFEL

10/01/2023

Hallo, Bedankt voor je antwoord. Maar misschien eens contact opnemen met Vilvoorde want de printer is niet meer te verkrijgen, dus ook toonmodel niet meer. Er zijn twee andere printers (andere modellen) op weg naar Vilvoorde die ik dan met mijn cartridges kan testen. Ik ga op zijn minst uit van een korting van 20%. Er was op geen enkel moment sprake van meer dan drie weken wachten op andere printer. Zoals ik al zei, ben ik naar Vilvoorde gereden omdat ik snel een printer nodig had, met als resultaat dat ik nu al meer dan drie weken zonder ben. Zoals ik al zei, is het ver en kostelijk rijden. Ik weet dat doos volledig dicht was en dat niemand dit op voorhand kon zien, maar de verantwoordelijkheid ligt wel bij jullie en niet bij mij. Ik zou graag een idee hebben wanneer we dit kunnen afronden?

C. L.

Naar: KREFEL

13/01/2023

Hallo, Ik ben naar Vilvoorde geweest. De Tweede printer is nooit aangekomen. De xp3100 werkte niet met mijn inkcartridges. Dus ik ben naar huis moeten gaan met niets. Bijna een maand gewacht om printer te gaan testen (dus bijna een maand zonder printer!), twee keer heen en terug vilvoorde. Om er dan thuis achter te komen, na onderzoek online, dat je eerst de originele cartridges die bij printer zitten, moet insteken (alle 4), anders werkt het niet, dus je kan niet van bij begin andere cartridges er in steken, erna wel. Je zou denken dat jullie als experts dit zouden weten. Ik ben nooit op zulke onprofessionele manier behandeld als door jullie bedrijf (Krefel algemeen). Ik zou het appreciëren als jullie mijn vervoerskosten terugvorderen, ik ben tenslotte niet in dienst bij Krefel ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform