Op 29/04/2024 bestelde ik via Deliveroo bij Quick in Wilrijk. Het begint al met de koerier die helemaal rond rijd met zijn fiets.... en dat terwijl er een vele korte route is. Het laatste stuk heeft hij zelfs te voet gedaan want er was nergens in onze buurt een fiets te zien en met de auto was hij ook niet. Met als gevolg dat wij een koude bestelling hebben ontvangen en dat onze kinderen niks warm kunnen eten. Ik heb een kwartier gebeld om een oplossing te krijgen, maar nee die kon er niet komen. Ik heb dan nog dik 40 minuten via chat uitleg gevraagd want een duidelijk antwoord komt er niet. U komt niet in aanmerking voor een compensatie krijg je als antwoord, en als je vraagt waarom, dan krijg je geen antwoord meer. Ik ben niet degene die de service aanbied om bij mensen thuis te leveren, dat doen jullie en als jullie iemand met een fiets laten rijden die dan nog niet weet hoe hij moet rijden is dat niet mijn fout denk ik? Ik vind het gewoon jammer in jullie plaats dat jullie zo een service willen aanbieden aan de mensen. Dat jullie het normaal vinden dat mensen ijskoud eten krijgen en daarvoor moeten betalen. Jullie verdienen er aan en wij hebben geen deftig eten gekregen... Ik heb van heel het gesprek foto's gemaakt die ook online gezet kunnen worden zodat iedereen kan zien wat een service jullie bieden aan de klanten.