Terug

Kostenaanrekeningen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: ING - Bank and kantoren

03/10/2021

Vrijdag 1/10 kreeg ik bericht van ING dat mijn telefoonnr. gewijzigd was en als ik dit niet had gedaan moest ik bellen. Ik kon niet meer op de app van ING gezien die plots ook niet meer met Itsme verbonden was. Aan de telefoon vertelde de ING medewerker mij dat ik het slachtoffer van phishing was en Cardstop moest bellen, en dat ik een gratis nieuwe kaart zou krijgen. Er was een nieuwe account oceanlotus op mijn gegevens aangemaakt, de hele nacht daaropvolgend kreeg ik om het uur bericht van ING dat mijn app geactiveerd was. Omdat ik niet meer aan mijn rekening kon via kaart, online banking of app ging ik persoonlijk naar een ING-kantoor. Daar gaf men mij een tijdelijke kaart, hiermee kon ik ook niet op online banking, maar thuisgekomen was de nieuwe kaart aangekomen. Ik ging opnieuw naar de bank om de nieuwe kaart te activeren en de tijdelijke kaart terug te brengen. Daarna zie ik dat 26,89 euro kostenafrekening van mijn rekening is gegaan. Ik kan onmogelijk zorgen voor de beveiliging van bankgegevens en verantwoordelijk worden gesteld als slachtoffer van phishing. Ik wil mijn geld terug. Dank

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: M. F.

20/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform