Terug

Kosten op afgesloten bankrekening na 2j

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

20/08/2022

Beste op 19/6/2020 heb ik via mail gevraagd om mijn bankrekening stop te zetten daarop kreeg ik een link doorgestuurd om mijn rekening te sluiten de link in kwestie werkte toen niet ook via mijn bank app enz lukte dat ook niet ik heb dat ook via mail laten weten aan ing op 21/6/2020 dat het niet lukte om mijn rekening te sluiten ik heb daar nooit antwoord op ontvangen ik gebruik ing niet ik heb daar ook geen geldig bank kaart van het is ook onmogelijk om contact te krijgen met ing via mail antwoorden ze niet telefonisch ook niet en hier in mijn stad is geen ing bank kantoor nu na meer dan 2 jaar krijg ik een brief dat er een onregelmatig debet saldo is ontstaan door bank kosten dit was trouwens een gratis bank rekening. Ik moet plots zon 40€ betalen.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: N. B.

27/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform