Terug

Kosten na proefabonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: Testaankoop

23/04/2024

Beste,ik sloot een proefabonnement af bij Test Aankoop in januari, maar kreeg daar nooit enige bevestiging van. Ik ontving pas voor de eerste keer communicatie op 07/02, waardoor ik er vanuit ga dat dit ook de startdatum is (voor die datum werd er nooit een dienst geleverd of communicatie uitgestuurd door jullie, ook niet via mail). Volgens jullie heb ik mijn proefabonnement te laat opgezegd, waardoor ik een maand extra moet betalen, maar dat betwist ik. Ik had contact met jullie via mail, waarin ik ook mijn bedenkingen heb geuit, maar daarop kreeg ik geen reactie meer. Op de eerste aanmaning heb ik ook gereageerd, zonder reactie.Ik ontving trouwens voor die extra maand die volgens jullie moet betaald worden ook geen magazine, dus er werden die maand ook geen diensten meer geleverd.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: T. R.

24/04/2024

Beste heer Regniers,Wij hebben uw bericht over uw dossier met referentie 09375117 goed ontvangen.We koppelen zsm naar u terug.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: T. R.

07/05/2024

Mijnheer Regniers,Het spijt ons te lezen dat je ervaring met onze diensten niet zo positief was.Elke begonnen maand wordt beschouwd als een volledige maand.Een inschrijving op 17/01/2024 heeft hierdoor als eerste 2 maanden, de maanden januari en februari. Deze ontving je aan slechts Eur2. Vanaf de derde maand, zijnde maart, is de maandelijkse abonnementsbijdrage Eur 11,98.Naar aanleiding van je inschrijving kreeg je van ons een bevestigingsbrief waarin de voorwaarden van het abonnement en de voorwaarden tot stopzetting van het lidmaatschap staan hernomen. Deze brief kan je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze webpagina test-aankoop.be.Zoals vermeld in deze welkomstbrief "Voldoet het abonnement niet aan je verwachtingen? Dan kan je het ten laatste 15 werkdagen voor het einde van de maand stopzetten. Dat doe je door ons te bellen op 02/892.37.00, een mailtje te sturen via testaankoop.be/contact of een brief te sturen naar Testaankoop, Hollandstraat 13, 1060 Brussel.'Je hebt ons hiervoor gecontacteerd op datum van 27/02/2024. Tijdens dit gesprek werd het abonnement, volledig in lijn met de algemene voorwaarden van je abonnement, gestopt met ingang van 01/04/2024. Diezelfde dag nog ontving je hierover een mail ter bevestiging.De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van het abonnement stemmen volledig overeen met de voorwaarden waarmee je akkoord ging op 17/01/2024. Onze collega's van de abonnementendienst, konden hierdoor dan niet ingaan op je verzoek om de abonnementsbijdrage niet aan te rekenen voor de maand maart. Aangezien je aangeeft enkel en alleen de magazines voor de maand maart niet te hebben ontvangen, heeft de coa¶rdinator van de abonnementendienst beslist om deze abonnementsbijdrage uitzonderlijk te laten annuleren door onze boekhouding.Wij hopen je hiermee te hebben gea¯nformeerd.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform