Terug

kosten inbegrepen onderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: Verisure

23/06/2020

Beste, Op vrijdag 19/06 werd ik gecontacteerd om mijn onderhoud dat inbegrepen is in mijn abonnement uit te voeren.maandag 22/06 kwam de technieker zoals besproken langs.Vandaag ontving ik een factuur van 125,29 euro incl. btw ivm het uitgevoerde onderhoud.hierin zit voor 15 euro batterijen (wat normaal is dat die aangerekend worden) maar de rest van het bedrag betwist ik toch wanneer er gesproken wordt aan de telefoon over een inbegrepen in het abonnement onderhoud.

Berichten (2)

Verisure

Naar: P. L.

23/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Verisure

Naar: P. L.

23/06/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform