Beste, ik ben siends 01.09.2022 heb ik het contract stop gezet bij luminus. en ben ik dus niet meer klant siends deze datum. Met de jaarafsluiting had ik te veel betaald en werd het resterend betdrag terug betaald van 124euro.(Ik ben dan ook een kleine verbruiker want ik ben nooit thuis.)Siends april krijg ik plots een factuiur van 134.47euro (enkel in mijn mailbox, aangezien ik niet meer klant ben heb ik hier geen rekenning mee gehouden.)Ik heb uiteindelijk 40euro betaald na een telefoongesprek en dan komt er zogenaamd een correctie op mij af. waarvan ik niet op de hoogte ben ik ook niets heb doorgegeven (ik heb een manuele teller en NIET digitaal ?)Er werd mij gezegt dat dit via Fluvius word opgevraagt (ZONDER MIJN TOESTEMING of mij op de hoogte te zetten)Nu pas siends april 2023 blijven ze mij sturen om het bedrag van 134.47euro over te maken. Eerst werd mij verteld dat ik 8euro moest betalen en dat deze dan weggewerkt zal worden. Dus betaal ik deze 8euro dan ook maar en achteraf werd het bedrag van 134.47euro aan mijn bank ge-eist, wat ik meteen heb geblockeerd.De reden waarom ik deze weiger is omdat ik geen klant ben nog geen contract heb met Luminus.De correctie werd pas na mijn contract afsluitingt gedaan en zonder dat er mij persoonlijk meterstanden werden gevraagt of zelf nog hiervan op de hoogte werd gebracht.Wat ik kan begrijpen als ik geen contract meer heb met Luminus siends 01.09.2022. Omdat ik deze niet heb betaald, krijg ik via mail in april 2023 een herinnering om 134.47euro te betalen, In mei krijg ik nog een mail om 134.47euro te betalen.Vanaf juli GEEN mails meer maar een sms sms (zonder factuur) dat ik met een directe link naar bankoverschijving plots 142.47 moet betalen ? en Gisteren weer een sms op 03.07.2023 moet ik geen 142.47 betalen maar 157.47euro moet betalen opnieuw met een directe link van POM boncontact en dus geen factuur.Ik ben ook geblockeerd op de klantezone en kan dus geen details nakijken waardoor ik ook deze betaling niet heb kunnen doen. Wanneer ik vandaag (04.06.2023) opnieuw een factuur opvraag, staat het bedrag van 134.47euro opgeschreven. Wanneer ik bell naar luminus krijg ik regelmatig verschilende bedragen te horen en voel ik dat dit niet correct word gehandeld en ik ook het gevoel van oplichting naar boven, komt en dus weiger ik dit ook te betalen wat mijn volste recht is. Ik heb al zoveel bedragen naar mijn hoofd gekregen op een onwettelijke weize, dat ik luminus niets verschuldigd ben en hier ook geneigd ben om hier stappen wil voor verder zetten.Ik heb ook geen beweis dat de correctie werd uitgevoerd en dit ook zomaar uit de lucht komt gevallen.