Beste,Na mijn verhuis naar een nieuw appartement heb ik op 24/8 installatie aangevraagd voor Proximus Internet Maxi. Na een week wachten heb ik jullie diensten gebeld op 31/8 om eindelijk teken van leven te krijgen. Zij hebben me dan per telefoon bediend en beloofd om binnen de 48 uur een afspraak te krijgen. De 48 uur passeerden, en ik kreeg geen voorstel tot afspraak. Ik heb nog een week gewacht, en uiteindelijk besloten om internet te bestellen bij een andere leverancier (Tadaam). Deze is de dag erna aangekomen (!!!!). Uiteindelijk heb ik op 14/09 een voorstel gekregen voor afspraak, per email. Ik heb op die email geantwoord dat we geen afspraak meer nodig hebben.Op 16/09 heb ik weer per email gestuurd om mijn order te annuleren, met de vraag of jullie hiervan ontvangst willen bevestigen. Geen antwoord van jullie..Op 17/09 kreeg ik weer antwoord van Proximus met de vraag voor afspraak, ik heb wéér geantwoord, met verwijzing naar 2 eerdere van mijn mails, dat mijn order geannuleerd was.Uiteindelijk kreeg ik bericht op 18/09 dat jullie mijn annulatie hebben verwerkt.Op 16/10 kreeg ik via Zoomit factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie???? Na ik lang heb zitten bellen, valse beloftes heb gekregen, en 3 emails moest sturen vooraleer ik bevestiging kreeg!Ik vind dit totaal onaanvaardbare en sluwe oplichterij. Ik ben juist verhuis na mijn trouw op 12/09 en hier moet ik mij dan mee bezig houden de week na mijn trouw..Mijn 'klant'nummer: 617916473 Documentnummer: 7050588433