Beste,Ik ben van Proximus naar Telenet overgestapt en heb mijn contract dusdanig opgezegd op 6 januari 2023.Ik had door dat de persoon die ik aan de lijn kreeg, van huis uit werkte (want ik hoorde een huilend kind op de achtergrond), en ik weet niet of het daaraan lag, maar de fouten zijn daar begonnen, net als de grootste oorzaak van mijn stress van deze hele periode! Ik heb het dus opgezegd, en hij heeft me zoals beloofd een opzeggingscontract doorgestuurd. Klaar ermee, dacht ik toen. O, wat had ik het mis! Vanaf toen kreeg ik elke maand een of ander factuur opgestuurd van Proximus, mijn contract was dus helemaal niet beëindigd zoals ik dacht! Ik bel natuurlijk terug en krijg 'tig personen aan de lijn die allemaal niet weten wat er is gebeurd of hoe het is gebeurd, elke keer moet ik opnieuw vertellen wat er allemaal voorgevallen is. Elke keer zeggen ze dat het in orde wordt gebracht! Maar nee, vanaf het moment dat mijn contract eigenlijk al 'stopgezet' was, krijg ik facturen binnen, van dat ik de producten niet heb opgestuurd etc.Ik heb dus wel alle Proximus-producten ingediend! Weer een aantal telefoontjes moeten doen om uit te leggen dat dit helemaal niet klopt, dat er fouten zijn gemaakt. Een stuk of tien mensen vertellen me telkens dat de spullen wel zijn binnengebracht, dat het op hun computer zelfs zo staat. En toch krijg ik dan deze facturen binnen!Elke keer weer hetzelfde verhaal doen, ik heb al zeker meer dan 50 mensen gesproken (mijn telefoongeschiedenis is bewijs genoeg), elke keer wordt het blijkbaar genoteerd, worden er zogezegd dossieren opgemaakt. Waarom blijf ik dan facturen opgestuurd krijgen? Een bedrag van €591,24 om precies te zijn. Daarna kreeg ik zogezegd een 'correctie' van €308!!! Natuurlijk durven ze nog van me te vragen dat ik nog €283,24 hoor te betalen!Maanden later, elke keer weer opnieuw een factuur en na 50 telefoontjes, krijg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij ook werkelijk wist te helpen. Zij vertelde me wat mijn dossiernummer was, etc. hoe ik ervoor kon zorgen dat ik sneller geholpen kan worden etc. En dat alleen maar als reactie op de aanklacht die ik vorige maanden deed. Ik weet zeker dat dit bij veel meer andere mensen wordt gedaan, en zij net als mij niet echt geholpen worden, zolang ze het letterlijk niet uitschreeuwen tegen de mensen op de klantendienst, die dat echt niet verdienen trouwens.En eindelijk in de week van 12 juni 2023, werd het probleem in orde gemaakt. Ik zou 100% geen facturen meer krijgen, en ik had geen 'openstaande' bedragen meer.Uiteindelijk krijg ik van deze laatste persoon die ik aan de lijn kreeg te horen, dat ik na deze periode zeker een vergoeding zou moeten verwachten.Fijn, dat mijn probleem na 6 maanden opgelost werd (wat een grote vergissing was langs Proximus in de eerst plaats!!!!!), Zoveel stress en vermoeidheid en tijdsverlies. Deze periode heeft mij alleen maar meer kopzorgen en pijn gegeven.Maar nu het eindelijk geregeld is, zijn ze er ook wel klaar mee. Fijn. Maar niet heus.