Beste,Ik heb een aanmaning gekregen. Het betreft facturen van proximus en een schadeloosstelling.In 2021 ben ik van provider veranderd en het was zeer moeilijk om mijn abbonement stop gezet te krijgen. Ze bleven maar facturen sturen en uiteindelijk na verschillende contacten in de proximus winkel en daarna ook telefonisch via de klanten dienst, was het uiteindelijk opgelost, werd mij verzekerd door de mensen van de klantendienst.Tot ik een brief met aanmaningen met betrekking tot facturen van Februari tot Juni mocht ontvangen via een deurwaarder. De deurwaarder mailt mij dat mijn abonnement correct was opgezegd maar dat een bepaalde optie niet was stopgezet. Dit is onbegrijpelijk voor mij, ik weet ook niet over welke optie het gaat, of welke dienst ik dan nog ontvangen heb in de periode Feb tot Juni. Wegens vreselijke stress die ik daarvan kreeg heb ik dan maar betaald. Maar ik wil dit graag opgehelderd zien en liefst het geld terug krijgen.Met vriendelijke groeten,Anja