Terug

Kosteloze reparatie verbrande Thomas stofzuiger wordt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

13/07/2017

Motor Thomas-stofzuiger begon smeulend te ruiken, dag erna ging de motor ratelen dus gewoon stuk. Toestel amper 2 j3 md geleden gekocht. Bezit geen huisdieren en zware huismijt en stofallergieën dus dagelijks gebruik daar ik naast de ring woon. Toestel ziet er praktisch nieuw uit en werd goed onderhouden. Kan zowel nat als droog gebruikt worden.Zone manager Mr. Christian Piessen vind alle soort argumenten uit om niet toe te geven dat het toestel zijn beloftes niet nakomt. Oa je moet geen fijnstof stofzuigen?? Moet ik de hemel filteren alvorens ik stofzuig? Of de stad vragen een fijnstof zone af te bakenen? Mr. P's argumenten slagen werkelijk op niets om toch maar kosten te innen.

Berichten (3)

A. C.

Naar: KREFEL

22/07/2017

Vandaag 22 juli 2017. Nog steeds geen nieuws ivm de gratische herstelling van mijn stofzuiger. Online tool om mijn herstelling met bonnummer te traceren geeft foutmelding. Wat is er met mijn stofzuiger gebeurt? Het wettelijk redelijk termijn is al redelijk overschreden.

KREFEL

Naar: A. C.

28/07/2017

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: A. C.

22/08/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform