Beste,Op 26/12/2022 kochten we bij u een vaatwasser VALBERG.Op 17/12/2023 is er een defect aan de vaatwasser waardoor hij niet meer werkt. 18/12/2023 kregen we de contactgegevens van de hersteldienst VTS via u winkel te Oostende, op diezelfde data hebben we dan ook melding gemaakt van de defecte vaatwasser met de hersteldienst.Op 21/12/23 kregen we bericht dat VTS contact met ons zou opnemen om een afspraak te maken.Op 27/12/2023 kregen we melding van hen dat we zelf dienen te bellen om een afspraak te maken.Op 2/01/2023 ga ik opnieuw langs bij u winkel te Oostende om melding te maken dat ik geen gehoor krijg. Tot op vandaag 5/01/2024 na meermaals pogingen te ondernemen krijgen wij geen gehoor, of om zelf maar een datum af te spreken dat er een technicus kan langskomen, u kan dus al spreken van enige stress rond afwassen binnen dit gezin van 7 personen. Wij wensen dat er een technicus langskomt en de herstelling kosteloos uitvoert, tevens vernoem ik een morele schadevergoeding/ geste van jullie bedrijf. Met vriendelijke groetenMevr. Vanmechelen