Terug

Kosteloos herstel of vervanging nieuwe zetel direct doorgezeten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Interieur Avenue Gaverzicht

10/12/2021

BesteWe zijn een jaar na aankoop van een salon dat na enkele weken gebruik problemen vertoonde doordat de zetelzitting inzakt en bekleding volledig uitrekt. Dit met rugklachten na het zitten tot gevolg. Los van het feit dat een nieuwe zetel er na een paar weken al jaren gebruikt uit ziet.Ik mocht de voorbije maanden niet rekenen op een eerlijke klantvriendelijke service. U reageert niet op mails of klachtenformulieren, u kan me telefonisch geen duidelijke oplossing bieden. U wimpelt me steeds af met belachelijke uitleg en excuses en contacteert me nooit zelf terug ondanks uw mooie beloftes.De triestige poging na aanhoudend telefoneren tot herstel was absoluut niet ok.De zitting was niet hersteld, het probleem enkel gecamoufleerd voor het oog. Uw retourdienst weigerde de zetel weer mee te nemen ook al was direct duidelijk dat dit herstel niet afdoende was. U weigerde in te gaan op mijn voorstel om de zetel gewoon terug te nemen en mij een ander product te laten kiezen.Na bijna een jaar belooft u me dan in oktober telefonisch dat de zetel opnieuw retour kan gaan voor, voor mij kosteloos, herstel door de kussenvulling te vervangen door een kwaliteitsproduct en de zetel alsnog aanvaardbaar af te leveren. Uw geschreven rapport na dit telefonisch onderhoud vermeldt echter niet dat dit kosteloos zal zijn voor mij. Ik reageerde onmiddellijk op uw mail met de vraag dit conform de telefonische belofte ook zo op papier te bevestigen.Helaas 2 maanden later mocht ik opnieuw geen enkelereactie meer krijgen. Daarbij komt dat ik naast een salon ook een sideboard koct die beschadigde fronten had bij levering. Reeds maanden wordt me een herstel beloofd maar dit gebeurt niet daar u dit wil combineren met het salon. En gezien u daar ook geen stappen onderneemt blijf ik dus al maanden met 2 nieuwe beschadigde producten zitten. Ten einde raad wend ik me nu tot Testaankoop in de hoop toch nog tot een eerlijke oplossing te komen.Ik ben nog steeds bereikbaar voor gesprek en kwalitatieve en kosteloze oplossing op mijn voor u gekende contactgegevens. Joke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform