Terug

Kortingsbon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: FLUVIUS

07/03/2023

Beste,Op 01/02/23 vroeg ik een kortingsbon voor de aankoop van een ijskast aan. Tot eind februari was er een leuke korting te verkrijgen van 10eur per 100eur aankoop. Wat mij een goede 80 extra euro's kon opbrengen.Bij aanvang kreeg ik een mail waar de wachttijd een goeie 2 weken zou wezen. Vandaag 6 weken verder ben ik nog steeds op die bon aan het wachten. Kwestie van niet dringend te wezen voor jullie. Met de rekeningen bij het faillissement van de Vlaamse energieleverancier waren jullie nochtans heel snel ...Op 02/03 kreeg ik na mijn schrijven een bericht dat de bevoegde dienste dit zouden bekijken. Vandaag 07/03 nog niks nieuws van de bevoegde diensten. Ondertussen loopt de tijd, heb ik nog steeds een nieuwe ijskast nodig en zie ik de promoties aan mijn neus voorbij gaan.Wanneer komt die kortingsbon?Hoe wordt de gemiste promotie vergoed?Komt er nog iets van of is ontvangen belangrijker dan de dienstverlening?Met teleurgestelde groeten,Youri Verween


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform