Beste Tessa,Dank je voor jouw reactie op het bericht dat wij je op [ datumcommunicatie ] stuurden over annulering van de bestelling metkortingscode BFW20. Je laat weten dat je het niet eens bent met deannulering en dat je de bestelde artikelen alsnog wilt ontvangen tegen deprijzen waarvan wij je lieten dat deze onjuist waren. We begrijpen dat jehet jammer vindt dat wij de bestelling annuleerden maar de kortingen(bovenop onze 'reguliere' outlet-korting) waren als gevolg van detechnische fout onbedoeld hoog en onrealistisch, zodat we redelijkerwijsgeen andere keuze hadden dan de bestelling te annuleren en jouwaankoopbedrag te retourneren.Zoals je mogelijk weet, komt een rechtshandeling op grond van artikel 3:33BW tot stand als er een op een rechtsgevolg gerichte wil is die zich dooreen verklaring heeft geopenbaard. De prijzen van de door jou bestelde itemsdie op onze website zichtbaar werden als gevolg van de extra korting, lagenbuitenproportioneel ver af van onze normale verkoopprijzen (de prijzen naaftrek van de reguliere outlet-korting) en van prijzen die een consumentbij een dergelijke actiekorting mag verwachten. Sterker, bij vele itemsleidde dit zelfs tot een prijs van Eur 0,- zoals je - blijkens jouwbestellingen - hebt gezien. Dat is uiteraard niet onze bedoeling en van eenmet de wil van Otrium overeenkomende verklaring was dan ook geen sprake. Endaarnaast geldt dat er ook geen twijfel over mogelijk is dat jij en/ofandere klanten van Otrium bij het zien van de prijzen aan de juistheiddaarvan had moeten twijfelen. De extra korting was zodanig hoog en deprijzen daardoor zodanig laag dat het een gemiddeld gea¯nformeerde enoplettende consument in één oogopslag (zelfs zonder nader onderzoek)duidelijk had kunnen en moeten zijn dat het aanbod op een fout c.q. eenvergissing berustte. Hoe meer gratis of bijna gratis items een consument inzo'n geval besteld, hoe meer zijn/haar bestellingen een ongewone omvanghebben en/of hoe vaker hij/zij bestellingen doet, hoe duidelijker het wordtdat er iets aan de hand is en de consument zich dat ook realiseert.Van gerechtvaardigd vertrouwen aan jouw kant dat de verklaring van Otriumwel overeenstemde met haar wil (de wil om een overeenkomst te sluiten tegende betreffende prijzen) is geen sprake, zo volgt uit het voorgaande. Het(juridische) gevolg daarvan is dat er tussen jou en Otrium geenkoopovereenkomst tot stand is gekomen en er geen rechtsgrond aanwezig isvoor jou om van ons alsnog levering tegen de getoonde prijs te verlangen.Omdat we begrijpen dat het annuleren van een bestelling een teleurstellingkan opleveren, hebben we je een nieuwe kortingscode aangeboden zodat jejouw bestelling (gehele of deels) alsnog met de extra korting zoals diebedoeld was, kunt plaatsen. door ons bedoelde korting geeft. We hebbendaarmee geprobeerd ten opzichte van jou op een zorgvuldige en adequatemanier onze vergissing te herstellen.Met vriendelijke groet,Anne-FleurSME Payments and Legal Otrium Customer Experience +31202217184 service@otrium.nl We are Otrium, the online fashion outlet. All clothing should be worn WearIt www.otrium.nl Previous-message-reference: Previous-message-reference: * *November 30, 8::00 GMT* Klacht - Korting wordt niet toegepast - (CPTBE01115053-38)