Terug

Korting voor samenwonenden, niet voor alleenstaande

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Colruyt

16/10/2022

Beste, Ik nam reeds contact op met Colruyt in verband met de korting voor samenwonenden. Deze korting omvat het volgende:Gedurende 3 maanden krijgen jullie elke 2 weken een e-mail met deze voordelen:10 euro korting bij aankoop van min. 70 euro op één kasticket*Interessante duokortingen (telkens 1 maand geldig)Daarbovenop krijgen jullie ook:een gratis Colruyt-kookboek (in de 4de mail, ± 2 maanden na de start van de actie)een bon voor een servicekost van Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group (in de 7de mail, ± 3 maanden na de start van de actie)Ik informeerde eerst telefonisch of dit ook voor alleenstaande was. Hier konden ze mij niet verder bij helpen en daarom stuurde ik een mail. Het antwoord was dat dit niet voor alleenstaande kon, maar dat ik wel het gratis kookboek kreeg. Persoonlijk vind ik dit een vorm van discriminatie. Ik heb dit ook laten weten, maar heb nooit reactie gekregen. 2 maanden later, wanneer ik voor het eerst mijn inkopen deed bij Colruyt, stuurde ik mijn eerste rekening door. Dit was een bedrag van bijna €400. Ik moet dit alleen betalen, terwijl een koppel dit bedrag door 2 kan doen. Opnieuw geen reactie... We zijn nu 1,5 maand verder en graag zou ik hier verdere stappen in ondernemen. Kunnen jullie Colruyt hiermee confronteren? Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform