Hallo Luminus,Helaas voel ik me genoodzaakt mij te richten tot uw dienst klachtenbehandeling daar ik na 6 weken en 6 aanmaningen op onderstaande vraag geen antwoord gekregen heb via info@luminus.be of het contactformulier op uw website.Om die reden contacteer ik u nu eveneens via test aankoop.Mijn vraag betreft de volgens mij niet toegekende korting voor nieuwe klanten en ik had hierover reeds de volgende contacten met uw diensten:Op 2/5/2019 stuurde ik u onderstaande vraag.Op 8/5 verzekerde uw medewerker me via chat dat mijn vraag correct was aangekomen en ik eind vorige week/begin deze week antwoord mocht verwachten.Op 15/5 herhaalde ik mijn vraag.Op 16/5 verzekerde uw medewerker me via e-mail dat mijn vraag is doorgestuurd naar de betrokken dienst.Op 21/5 ik ontving echter geen antwoord en herhaalde ik mijn vraag.Op 24/5 herhaalde ik mijn vraag en informeer ik uw ombudsdienst over het gebrek aan antwoorden van uw kant.Op 27/5 antwoorde u, verwijzend naar een korting van 8.26 Euro.Op 3/6 liet ik u weten dat uw antwoord geen antwoord op mij vraag is. De korting van 8.26 Euro excl btw waar u naar verwijst is volgens mij niet de korting voor nieuwe klanten, maar wel de korting die eenmalig wordt toegekend aan klanten die kiezen voor digitale facturatie. Mijn vraag gaat over de niet aan mij toegekende korting van 65 euro, 1c korting per kWh en 300 kWh gratis. Dit zoals vermeld op het tariefblad van Ecoflex op het moment dat ik mijn contract afsloot.Op 13/6 herhaalde ik mijn vraag en informeer ik opnieuw uw ombudsdienst over het gebrek aan correct antwoorden van uw kant. Ook contacteer ik test aankoop.Als gevolg van deze volgens mij niet toegekende korting voor nieuwe klanten is Luminus voor mij ongeveer 110 Euro of 15% duurder dan de geadverteerde prijs.Mijn originele vraag: (bijlages vindt u in de e-mails die ik naar info@luminus.be stuurde)---Mijn klant nr is xx-xxxxx-xx en ik heb een vraag over korting toegekend aan nieuwe klanten.Sinds 27/11/2017 ben in klant bij Luminus. Op dat moment werd ik nieuwe klant en tekende ik in op jullie formule ecoflex elektriciteit. Op dat moment liep er een actie waarbij nieuwe klanten een korting werd toegekend. Er was zowel een kortingsactie op het moment dat de levering startte, als op het moment van de overname. De details van deze korting vindt u onderaan de laatste pagina van uw productfiche (voor u in de bijlage van deze e-mail).Echter, zowel op mijn jaarafrekening van 2018 als 2019 vind ik niets terug van de toegekende kortingen.Kunt u me informeren over waarom de korting niet is toegekend, en deze indien nodig alsnog toekennen?Alvast bedankt,BD