Terug

Korting Proximus Affinity Programm

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Proximus

08/09/2017

Heb die korting niet meer vanaf 04/2017hebben mijn pack aangepast met de belofte: goedkoper zou zijn en de Affinity korting zou blijven bestaanHeb al meerdere keren binnen geweest in Proximus centre en beloofd dat het in orde zou komen .Tot op heden niks gebeurt.

Berichten (3)

Proximus

Naar: D. C.

11/09/2017

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192928483936]

Proximus

Naar: D. C.

26/09/2017

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat de Affinity korting in orde werd gemaakt. De nodige informatie werd ook ingesproken op uw voicemail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192929508559]

D. C.

Naar: Proximus

28/10/2017

Bedankt voor de afhandeling van deze klacht.l


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform