Terug

Korting gezien op web niet toegekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Brico Belgium

23/10/2023

Beste, op het internet (vandaag 23/10/2023) vind je onder https://www.brico.be/nl/gereedschap-installatie/elektrisch-gereedschap/gereedschapsaccessoires/gatenzagen/f546/het artikel 'Wolfcraft gatenzaag 83mm' met een korting van 15% mits aankoop via de klantenkaart (25,49€ ipv 29,99€). In de winkel (Bredene) betaalde ik daarnet 29,99€ (via de klantenkaart), ondanks het tonen van de korting op het internet. De persoon aan de kassa zei dat dit niet klopte...

Berichten (5)

Brico Belgium

Naar: L. D.

24/10/2023

Beste Luc,Ik dank je voor je schrijven?. Ten einde het incident te onderzoeken, mag ik je vriendelijk vragen of je kaart geregistreerd is?Aan welk mailadres is je kaart gelinkt?Is het voor u een optie om de korting terug te betalen onder de vorm van een cadeau kaart ter waarde van 5Eur?Dank u vriendelijk voor je reactie.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

L. D.

Naar: Brico Belgium

24/10/2023

Beste Chantal, mijn kaart is geregistreerd en gelinkt aan het mailadres "luc.de_jonckheere@proximus.be" (zie ook bijlage, waar je kunt zien dat ik een bevestigingsmail kreeg dd 10/04/2022 na inschrijving). Het is mij echter niet (enkel) om die 5€ te doen maar waarom kenden de mensen aan de kassa die korting niet toe die vonden ze niet op hun systeem, dus de fout is voor herhaling vatbaar. Maar een bon van 5€ is OK hoor.

L. D.

Naar: Brico Belgium

24/10/2023

in de tekst moest het zijn 'een bevestigingsmail kreeg dd 19/04/2022' ipv 'een bevestigingsmail kreeg dd 10/04/2022'

Brico Belgium

Naar: L. D.

24/10/2023

Beste Luc,De Actie was geldig op zondag 22/10 en ik vermoed dat die vroeg op de maandag 23/10 nog even zichtbaar was op de site, maar niet meer van toepassing was in de winkels.Ik stuur je de cadeau kaart via aparte mail binnen enkele minuutjes, kan je kijken dat je die goed hebt ontvangen.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

L. D.

Naar: Brico Belgium

25/10/2023

Bedankt voor de goede en snelle behandeling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform