Terug

Korting 150€ via Mijn Energie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Mega

26/04/2021

Beste,In juni vorig jaar startte mijn moeder een contract bij MEGA via www.mijnenergie.be (promotiecode Group GRELXNGS). Na 1 jaar klant te zijn, kreeg je 150€ korting. Wat doet men bij Mega: in april een eindafrekening sturen (na 10 maanden) met de boodschap dat de korting nog niet kan worden toegekend (want we zijn nog geen 12 maanden ver) maar dat dit volgende keer wel zal worden in orde gebracht. Zelf kunnen we geen spoor op Mijn Mega terugvinden van waar ze recht op heeft. Ik zou of een bevestiging willen zien dat die 150€ korting er komt. Bij een volgende afrekening (ongeacht stopzetting contract of vernieuwing van een contract). Of dat men bekijkt hoe men die 150€ nu teruggeeft (als de 12 maanden voorbij zijn -> in juni).

Berichten (5)

Mega

Naar: A. S.

29/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: [07/05] Klacht - Korting 150Eur via Mijn Energie - (CPTBE01258898-32)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 26 apr. 2021 16:20 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZVDY9-R0Z6] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZVDY9-R0Z6]

Mega

Naar: A. S.

07/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. S.

Naar: Mega

10/05/2021

Bedankt voor u antwoord.Ik zou echter graag ook ergens een bevestiging zien dat er bij de volgende afrekening (in 2022) effectief de beloofde 150€ zal worden toegekend.Mvg

Mega

Naar: A. S.

13/05/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: [21/05] Klacht - Korting 150Eur via Mijn Energie - (CPTBE01258898-32)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 10 mei 2021 10:16 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5V3Z8-8GVE] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5V3Z8-8GVE]

Mega

Naar: A. S.

21/05/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------3-Line, 21 mei 2021 15:58 CESTBeste mevrouw Sonval,We bevestigen dat de korting zal toegekend worden indien de voorwaarden voldaan zijn.De voorwaarden met betrekkingn tot de korting vindt u terug op de tariefkaart.Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,Tom✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5V3Z8-8GVE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform