Terug

KORFINE WEET NIET WAAR MIJN TERUGBETALING IS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Korfine

11/03/2021

Beste, Volgens het allesbehalve transparante (enkel om de huurder te misleiden) dashboard van Korfine werd onze betaling maandag 08.03.21 eindelijk (Verzoek in onze Aangetekende Ingebrekestelling aan Korfine was 01.03.21, met een voorbereidingsperiode voor een onmiddellijke terugbetaling van maar liefst twee maanden) aangeboden aan de bank. Vandaag donderdag 11.03.21 om 15:00 staat ONS geld nog steeds niet op onze rekening.Duur betalingen binnen Belgie is tegenwoordig nog maximaal 24uur.Na contactopname met Korfine deze voormiddag weet niemand wat er met onze betaling is gebeurd?! En nog ongeloofwaardiger. Korfine weet niet hoe zij aan deze informatie moeten komen?!Mevrouw Cathy Surkyn, Mevrouw Heleen Van Isegem, GELIEVE ons GELD inclusief BETAALBEWIJS VANDAAG = donderdag 11.03.21 op onze rekening te storten en naar ons te mailen zoals al tientallen keren verzocht via o.a. onze Ingebrekestelling, schrijven en telefonisch contact.Het feit dat Korfine op ONS geld blijft zitten terwijl ze twee maanden voorbereidingstijd heeft gehad, weet heeft van onze zeer moeilijke financiele situatie vanwege Corona, ons nu ook nog eens belazerd door te zeggen dat ze niet weten waar onze betaling is, is niet alleen onacceptabel maar ronduit walgelijk.Conform het vrijgavedocument is overigens ook een veel gebruikt verzinsel van Korfine om op het geld van de huurder te blijven zitten - lees: in het vrijgavedocument staat helemaal NIETS over een terugbetaling.

Berichten (1)

Korfine

Naar: D. D.

12/03/2021

Geachte mevrouw, heer,Wij ontvingen in goede orde uw schrijven en deze genoot onze grootste aandacht.Graag lichten wij u volgende toe.Op datum van 01/03/2021 ontvingen wij een door huurder en verhuurder ondertekend document met betrekking tot de vrijgave van de huurwaarborg.Deze werd op datum van 08/03/2021 overgemaakt aan de maatschappij Ergo Insurance voor uitbetaling en werd op 11/03/2021 gestort.Hopende u hiermee van dienst te zijn, verblijven wijMet vriendelijke groeten,Cathy SurkynDienst OpheffingenService Libérationsopheffingen-liberations@korfine.be+32 (0)56 21 61 82Korfine NV/SANijverheidskaai 3/0021 - 8500 Kortrijkinfo@korfine.bewww.korfine.beRPR Gent, afdeling KortrijkRPM Gand, division CourtraiKBO/BCE 0835.489.506Korfine NV is een door het FSMA erkend gevolmachtigd onderschrijverKorfine SA est souscripteur mandaté agréé par la FSMAdisclaimerOPGELET:Je kan onze diensten elke werkdag telefonisch bereiken tussen 8u30 en 12u.ATTENTION:Nous sommes joignable par téléphone chaque jour ouvrable de 8h30 à 12h.Om de continua¯teit van onze dienstverlening te garanderen zijn wij overgeschakeld op maximaal telewerk. Hierdoor zijn we mogelijks niet altijd telefonisch bereikbaar en kunnen onze wachttijden langer zijn dan normaal. Al onze diensten blijven bereikbaar via e-mail. Zorg ondertussen goed voor jezelf en elkaar!Afin de garantir la continuité de nos services, nous travaillons un maximum depuis la maison. Il est par conséquent possible que nous ne soyons pas toujours joignables par téléphone et que les temps d'attente soient plus long que d'habitude. Tous nos services restent accessibles par e-mail. Prenez soin de vous et de vos proches !StaySafe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform