- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sebastiaan, 15 jan. 13:16 EETBeste,Hartelijk bedankt om contact op te nemen met Polar Benelux Customer Care.We begrijpen dat dit vervelend is. Wat betreft het koppelen met de Huawei P8 lite, kan ik je het volgende antwoorden:Ons team van ontwikkelaars heeft zich de voorbije weken met dit probleem bezig gehouden.Het volgende werd duidelijk:Er is enorm veel variatie hoe de vele Android toestellen op de markt , handelen met Bleutooth Low Energy. De manier waarop de Huawei P8 lite, draaiend op Android 6.0, Bluetooth gebruikt is uiagend gebleken voor Polar toestellen. Na de verschillende updates die Huawei hebben gelanceerd op dit model, blijkt de bluetooth connectie minder stabiel te zijn dan voordien. Helaas is dit iets waar Polar geen controle over heeft, nog impact. Het is aan Huawei om dit probleem op te lossen. Niet alleen Polar, maar ook andere fabrikanten ondervinden problemen met dit telefoontoestel.Test zeker de werking uit met een andere smartphone of tablet, na de gegeven stappen om te resetten te hebben doorgenomen. Werkt dit wel, dan verwijzen wij je graag door naar Huawei.Met vriendelijke groet,Polar Benelux/SebastiaanU kan ons telefonisch bereiken tussen 8u30 en 12u.Voor Belgie: 052 25 94 20Voor Nederland: 085 00 284 15----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 15 jan. 13:05 EET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)uw aanvraag "Klacht: Koppelprobleem tussen horloge en app (CPTBE00327685-19)" werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[M73MD6-8ZWE]