Terug

Koppelprobleem tussen horloge en app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Polar Electro Belgium NV

15/01/2018

Blijkbaar hebben veel mensen, waaronder ikzelf, problemen om met het horloge polar m430 gegevens over te dragen naar de app, via bluetooth.Polar geeft als excuus aan dat (in mijn geval Huawei gsm) Huawei gebruik maakt van bluetooth low energie waardoor de bluetooth connectie minder stabiel zou zijn.Polar zegt ook dat dit komt na een update van je gsm gedaan te hebben. Als je in de playstore de klachten leest dan merk je op dat dit probleem zeker niet enkel bij Huawei ligt.Via een forum heb ik ook gelezen dat iemand zegt nooit een update van zijn gsm gedaan te hebben en dat hij enkel een update van zijn polar m430 gedaan heeft en sinds toen koppelproblemen had.Ik denk dat het probleem bij polar zelf ligt omdat ik al geprobeerd heb om te koppelen met een Samsung gsm en mijn laptop en met geen toestel lukte het koppelen me.Ik heb de indruk dat ze een product op de markt gebracht hebben wat niet helemaal werkt zoals het zou moeten.Je kan de gegevens wel overdragen via je laptop met bijgeleverde kabel maar als de functie bestaat op via bluetooth gegevens over te dragen dan dient dit ook te werken.

Berichten (4)

Polar Electro Belgium NV

Naar: A. C.

15/01/2018

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen "Klacht: Koppelprobleem tussen horloge en app (CPTBE00327685-19)", deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 15 jan. 13:05 EET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[M73MD6-8ZWE]

Polar Electro Belgium NV

Naar: A. C.

15/01/2018

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sebastiaan, 15 jan. 13:16 EETBeste,Hartelijk bedankt om contact op te nemen met Polar Benelux Customer Care.We begrijpen dat dit vervelend is. Wat betreft het koppelen met de Huawei P8 lite, kan ik je het volgende antwoorden:Ons team van ontwikkelaars heeft zich de voorbije weken met dit probleem bezig gehouden.Het volgende werd duidelijk:Er is enorm veel variatie hoe de vele Android toestellen op de markt , handelen met Bleutooth Low Energy. De manier waarop de Huawei P8 lite, draaiend op Android 6.0, Bluetooth gebruikt is uiagend gebleken voor Polar toestellen. Na de verschillende updates die Huawei hebben gelanceerd op dit model, blijkt de bluetooth connectie minder stabiel te zijn dan voordien. Helaas is dit iets waar Polar geen controle over heeft, nog impact. Het is aan Huawei om dit probleem op te lossen. Niet alleen Polar, maar ook andere fabrikanten ondervinden problemen met dit telefoontoestel.Test zeker de werking uit met een andere smartphone of tablet, na de gegeven stappen om te resetten te hebben doorgenomen. Werkt dit wel, dan verwijzen wij je graag door naar Huawei.Met vriendelijke groet,Polar Benelux/SebastiaanU kan ons telefonisch bereiken tussen 8u30 en 12u.Voor Belgie: 052 25 94 20Voor Nederland: 085 00 284 15----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 15 jan. 13:05 EET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)uw aanvraag "Klacht: Koppelprobleem tussen horloge en app (CPTBE00327685-19)" werd afgehandeld. Bij verdere vragen en opmerkingen, kunt u antwoorden op deze mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[M73MD6-8ZWE]

A. C.

Naar: Polar Electro Belgium NV

15/01/2018

Als u via de play store de reacties lees, kan u zien dat iemand zegt dat hij geen updates gedaan heeft met zijn GSM en dat zijn probleem begonnen is nadat hij een update van het horloge deed.Hoe verklaren jullie dat dan?

Polar Electro Belgium NV

Naar: A. C.

15/01/2018

- Typ uw reactie boven deze regel -we hebben uw aanvraag ontvangen "Klacht: Koppelprobleem tussen horloge en app (CPTBE00327685-19)", deze wordt verwerkt.Gelieve bij eventuele opmerkingen deze mail te beantwoorden.----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 15 jan. 16:07 EETBart Dedry (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Polar Care.[KZMKRE-PX9R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform