Terug

Koppelen ticket aan account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: IKEA BELGIUM

20/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31 januari kocht is diverse producten voor 123 euro. Op 15 februari merkte ik dat de aankoop niet aan mijn acoount was gekoppeld (kaart wel aangeboden) en stuurde ik een mail met de vraag om te koppelen inclusief het betreffende ticket. Op 27 feb. stuurde ik een eerste reminder, op 25 maart een tweede reminder, op 03 april een derde reminder met de melding dat ik eea via testaankoop zou aankaarten. Derde reminder werd beanwoord met vraag naar ticket. Hoewel ticket gekoppeld aan originele mail, stuurde ik ticket nogmaals op op 06 april. Op 11 april tenslotte nogmaals een reminder. Vandaag 20 april nog steeds geen terugkoppeling. Als ticket zou gekoppeld zijn, zou ik een bon van 10 euro hebben ontvangen. Wat jammer dat IKEA zijn klanten niet meer au serieux neemt. Bij andere bedrijven kun je het ticket zelf koppelen (kruidvat) of krijg je binnen de week na een eerste mail reactie (leenbakker). Gezien ik in dit dossier veel tijd heb besteed, verwacht ik een attentie van IKEA bovenop de aankoopbon van 10 euro. Is het raar dat ik zoveel moeite doe voor 10 euro? Of wil ik graag boodschappen doen bij een bedrijf die zijn klanten waardeert? Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25 april een reactie met een klantwaardig voorstel voor compensatie van mijn tijd in dit dossier. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie ticket - overzicht vestuurde mail met enkele ontvangstbevestigingen

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: J. V.

05/05/2025

Beste, ondertussen heeft onze klantendienst het dossier kunnen bekijken. Het ticket werd gekoppeld aan het account. Ter compensatie werd een IKEA cadeaupas ter waarde van 10 EUR opgemaakt. U ontvangt deze cadeaupas via e-mail binnen een periode van 10 werkdagen. Hopende u hiermee een antwoord te bieden op uw vraag. Met vriendelijke groeten, IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform