Beste,ik bestelde via de Vinted app 2 jeansbroeken die niet voldeden aan de beschrijving. Belangrijkste vond ik dat de 2 broeken als status zeer goed waren beschreven, maar hoogstens status goed verdienen, maar eigenlijk -als we heel eerlijk zijn- status veel gebruikt zijn. Ik zou ze alleszins niet durven verkopen. Ik heb het probleem gemeld. Na een aantal weken is de verkopen akkoord gegaan met terugbetaling , maar ze wilt wel dat ik de goederen terugstuur. Tot mijn grote verbazing blijkt dat ik hiervoor de verzendkosten moet betalen. De verkoper is alleszins niet bereid deze verzendkosten over te nemen. Dit vind ik een heel vreemd beleid: de koper betaalt bij elke aankoop een extra bedrag kopersbescherming en als dat de goederen terug gestuurd moeten worden, moet de koper zélf ook nog eens betalen. Het zou me logisch lijken dat ofwel Vinted dat betaalt (wegens die extra kopersbescherming die de koper al betaald heeft) of dat de verkoper die betaalt. Het is immers de verkoper die hier in de fout is gegaan.Ik heb lang getwijfeld om dit probleem bij ontvangst van de broeken te melden het gaat immers om een klein bedrag dat niet opweegt tegen de moeite die ik erin steek om dit allemaal te melden. Ik heb besloten om dit probleem wel te melden, omdat ik denk dat Vinted een betrouwbare app zou moeten zijn waarin de kopers effectief ook 100% beschermd zijn (daarvoor betalen zij een extra kost bij elke transactie). Nu blijkt dat de verkoper 100% beschermd wordt: want wat heb je te verliezen bij het verkopen van rommel? Als iemand de rommel terug stuurt, kan die gewoon opnieuw proberen.... Dit lijkt me toch ergens een fout in het Vinted beleid , die op lange termijn de betrouwbaarheid van de Vinted app kan aantasten.Alvast bedankt om dit probleem te bekijken.