Terug

Kopersbescherming enkel een woord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. C.

Naar: VINTED

03/07/2024

Enige tijd geleden heb ik een aantal bestellingen geplaatst via Vinted en zelf ook een aantal designer spullen en andere te koop aangeboden. Na een aantal prijsverlagingen door te voeren werd mijn account plots geblokkeerd door Vinted. Aangezien ik lopende bestellingen had, heb ik onmiddellijk contact opgenomen met hun omdat ik mij toch wel zorgen baarde hierover. Maar ik stootte vermoedelijk op AI technologie en mijn vragen bleven onbeantwoord. Intussen kwamen mijn bestellingen correct aan, op de Guess armband na, deze werd nadat mijn account geblokkeerd werd nog gauw naar de post gedaan door XENAVDS. Toen ik deze kon gaan afhalen bleek de armband stuk te zijn. Vrij logisch aangezien dit groot licht het in een shein zakje verzonden heeft. Het ergste is dat ik niet eens gehoord word door Vinted en dat ze doen alsof ze mijn bestelling niet kunnen terug vinden. Nochtans heb ik een transactie nummer + een kapotte Guess armband. Klaarblijkelijk is dit onvoldoende bewijs voor Vinted om aanspraak te kunnen maken op kopersbescherming. XENAVDS blokkeert mij op Vinted, social media zodat ik weinig tot niets kan doen om mijn geld terug te krijgen. Pure oplichting noem ik dit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform