Terug

Koop & Spaar via Farmaline

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: Koop & Spaar

17/03/2021

Beste, ik stel vast dat er vanaf 26 november maandelijks 15 EUR wordt gedebiteerd bij de afrekening van mijn MasterCard kredietkaart. Ik vind verwijzing naar WLY*KOOPSPAAR.BE en 080081694-CH als plaats. Ik ben me niet bewust van enige aankoop bij deze organisatie en kan enkel de link leggen met het openen van een account bij Farmaline. Het is alvast nooit mijn bedoeling geweest in te tekenen op een betalend loyalty abonnement en durf dan ook te veronderstellen dat het hier over bewuste misleiding van de klant gaat. Welke stappen dien ik te zetten om de onterechte transacties op deze kredietkaart te stoppen, andere dan het blokkeren van de kaart zelf. Ik dring ook aan op een terugbetaling van het onterecht ingehouden bedrag wat tot nu 60 EUR is (zijnde 4 x 15 EUR). Als evidence heb ik copie van een van de afrekeningen bezorgd. Dank alvast voor uw advies en tussenkomst in deze.

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: H. R.

17/03/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 12719550 Beste,Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen vanHILDE REYNAERTDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. --- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01227675-43.Heb je vragen over ons platform? refToken: 3d6cf944-3b3b-4aca-92be-f7768f21b559Koop Spaar via FarmalineNaam van de klantHILDE REYNAERTKlantreferentieBetalingsreferte bij afrekening Mastercard: 080081694-CHBeschijving van de klachtBeste, ik stel vast dat er vanaf 26 november maandelijks 15 EUR wordt gedebiteerd bij de afrekening van mijn MasterCard kredietkaart. Ik vind verwijzing naar WLY*KOOPSPAAR.BE en 080081694-CH als plaats. Ik ben me niet bewust van enige aankoop bij deze organisatie en kan enkel de link leggen met het openen van een account bij Farmaline. Het is alvast nooit mijn bedoeling geweest in te tekenen op een betalend loyalty abonnement en durf dan ook te veronderstellen dat het hier over bewuste misleiding van de klant gaat. Welke stappen dien ik te zetten om de onterechte transacties op deze kredietkaart te stoppen, andere dan het blokkeren van de kaart zelf. Ik dring ook aan op een terugbetaling van het onterecht ingehouden bedrag wat tot nu 60 EUR is (zijnde 4 x 15 EUR). Als evidence heb ik copie van een van de afrekeningen bezorgd. Dank alvast voor uw advies en tussenkomst in deze.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 60,00Bijgevoegde documentenScreenshot_20210317-122059_Drive.jpgMet vriendelijke groeten,Test Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform