Beste, mijn vader heeft enkele weken geleden een kookboek toegestuurd gekregen met een rekening erbij. Hij gaf aan dat iemand hem gebeld had en dat dit gratis zou zijn. Wij hebben dit boek in dezelfde verpakking terug op de post gedaan, maar My Collections geeft nu aan het niet te hebben ontvangen en stuurt een rekening met aanmaning. Na zeer onvriendelijk contact, werd een opname van een gedeelte van het telefoongesprek gestuurd. Iemand die heel snel praat, ratelt en mijn vader hoor je heel de tijd wel ja zeggen, maar op een afwezige manier. De man is 78 en hardhorig. Echter is dit enkel het gedeelte waar alles zogezegd al in kannen en kruiken is. Mijn moeder gaf aan dat de verkoper eerst meerdere malen gebeld heeft waarbij zij aangaf dat er geen interesse was. Echter werd er heel onbeleefd gemeld dat ze belden voor mijn vader. Nu blijkt geen verrassing want hij heeft zo al eens vastgezeten aan een onderbroeken abonnement. U moet weten, mijn vader draagt slips en hij kookt niet. Dus beide producten zou hij nooit zelf kopen. Ze hebben hem met de gratis truk telkens erin geluisd. Hij staat dus waarschijnlijk op een lijst van gemakkelijk over te halen oudje. Wij willen dat dit stopt. Dit zijn oneerlijke praktijken. Ook wensen wij geen aanmaningen meer, deze zullen niet betaald worden. Dit voorval is ook al gekend bij Meldpunt.