Terug

Kookboek My Collections

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. E.

Naar: My Collections bv

05/05/2020

Beste, mijn vader heeft enkele weken geleden een kookboek toegestuurd gekregen met een rekening erbij. Hij gaf aan dat iemand hem gebeld had en dat dit gratis zou zijn. Wij hebben dit boek in dezelfde verpakking terug op de post gedaan, maar My Collections geeft nu aan het niet te hebben ontvangen en stuurt een rekening met aanmaning. Na zeer onvriendelijk contact, werd een opname van een gedeelte van het telefoongesprek gestuurd. Iemand die heel snel praat, ratelt en mijn vader hoor je heel de tijd wel ja zeggen, maar op een afwezige manier. De man is 78 en hardhorig. Echter is dit enkel het gedeelte waar alles zogezegd al in kannen en kruiken is. Mijn moeder gaf aan dat de verkoper eerst meerdere malen gebeld heeft waarbij zij aangaf dat er geen interesse was. Echter werd er heel onbeleefd gemeld dat ze belden voor mijn vader. Nu blijkt geen verrassing want hij heeft zo al eens vastgezeten aan een onderbroeken abonnement. U moet weten, mijn vader draagt slips en hij kookt niet. Dus beide producten zou hij nooit zelf kopen. Ze hebben hem met de gratis truk telkens erin geluisd. Hij staat dus waarschijnlijk op een lijst van gemakkelijk over te halen oudje. Wij willen dat dit stopt. Dit zijn oneerlijke praktijken. Ook wensen wij geen aanmaningen meer, deze zullen niet betaald worden. Dit voorval is ook al gekend bij Meldpunt.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: L. E.

07/05/2020

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE00895353-43.Wij hebben het abonnement van meneer Eyckens (klant 197209) stopgezet.Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 566833.Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer Eyckens opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Vriendelijke groet,My CollectionsKlantendienstMy CollectionsBpost EMC - My Collections bvPostbusBoite postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MachelenT: 02899 20 66 E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform