Terug

kook vuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Unit-T BV

03/12/2023

Beste:Op 31 – 10 is er een nieuw digitale elektrische meter geplaats er werd gevraagd om de elektrische toestellen uit te trekken, we hebben dat gedaan behalve de toestellen die rechtstreeks aan gesloten waren waaronder het inductie kookvuur, na de nieuwe meters terug inwerking te stellen zagen we dat het kookvuur niet meer aan te praat te krijgen was. De installateurs hebben nog geprobeerd en getest maar niets werkte nog, we hebben onze elektricien nog laten komen maar ook die kreeg het vuur niet aan de praat. We hebben dan maar een nieuw inductievuur besteld. Ook hebben we na een klacht te hebben in gediend een mailtje gekregen zie (bijlage) Het kan toch niet dat wij deze kosten zelf moeten dragen voor een nieuwe meter die we niet gevraagd hebben.

Berichten (1)

Unit-T BV

Naar: W. D.

04/12/2023

Beste,Deze melding werd reeds intern onderzocht en we hebben de klant voorzien van de nodige feedback.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,SennaDossierbeheerder klachten en schadeSchalienhoevedreef 20T, B-2800 Mechelenunit-t.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform