Terug

komende facturen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

F. V.

Naar: Energie.be

08/12/2025

Beste, wij hebben een hele tijd geen facturen van energie.be ontvangen wij hebben daarvoor contact opgenomen met hun en het was steeds een foutje in het systeem of dergelijke uitleg. na maanden geen facturen te hebben ontvangen hebben wij ons contract afgesloten en zijn wij bij een andere leverancier gegaan waar wij tot op heden nog bij zitten en elke maand onze factuur krijgen. na een tijd kregen wij betalingen binnen van de periode dat wij al niet meer bij energie.be zaten nu krijgen wij nog betaalherinneringen terwijl we hen al hebben geconfronteerd met de feiten maar zij blijven bij het standpunt .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform