Geachte mevrouw/heer,
In december kocht ik een zetel KOKOMO 1377 in uw winkel.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik was aan het twijfelen tussen 2 bankstellen. Dan hebben we raad gevraagd aan een verkoper. Voor hem was er geen twijfel mogelijk. Als je voor een comfortabele zetel wou gaan dan was de KOKOMO de beste optie. Volgens de verkoper bestond de zitting uit 2 lagen vulling. De bovenste was traag schuim wat als voordeel had dat de zitting zich herstelde nadat je erin gezeten had. Dit gegeven heeft mij over de streep getrokken. Ik nam er ook de extra vuilbescherming bij gezien ik huisdieren heb. Maar uiteindelijk kreeg ik dit niet: Na 14 dagen merkte ik dat er in de zitting van de longchair, die ik het vaakst gebruik, een put kwam. Zoals u in bijgevoegde mails kan lezen heb ik ook hierover direct contact opgenomen met YGO.
Zij gingen contact opnemen met de fabrikant na het doorsturen van de nodige foto’s.
Onlangs kreeg ik bericht van de fabrikant dat mij klacht ongegrond is omdat dit nu eenmaal normaal is bij het soort vulling dat er in zit en dit bleek niet het herstellende traag schuim te zijn, zoals de verkoper beweerde. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Ook moest ik het product zelf op de zetel aanbrengen, terwijl de verkoper had gezegd dat de zetel behandeld ging toekomen
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook het bedrag van de aankoop + producten aan mij terug te betalen op mijn bankrekening of een regeling voor een nieuwe zetel overeen te komen in samenspraak.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- E-mails