Terug

Koffer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

N. A.

Naar: RYANAIR

27/08/2024

Geachte klantenservice van Ryanair, Ik schrijf u om mijn ernstige ongenoegen te uiten over de behandeling die ik heb ontvangen tijdens mijn recente reis met Ryanair op 27aug 6u45, met vluchtreferentie QP18FG. Tijdens het inchecken bij balie 9 in Tanger werd ik geholpen door een medewerker genaamd Amal Outmani. Helaas verliep dit contact allesbehalve vriendelijk en professioneel. Ik ervoer de houding van de medewerker als onbeleefd en respectloos. Dit heeft mijn reiservaring zeer negatief beïnvloed. Daarnaast ontstond er een probleem met mijn handbagage. Hoewel mijn koffer binnen de afmetingen van de algemene voorwaarden viel, beweerde de medewerker dat de wieltjes niet in de testvakken pasten. Hierdoor werd ik gedwongen €90 extra te betalen voor mijn bagage. Dit vind ik onacceptabel, aangezien mijn bagage aan alle vereisten voldeed. Ik verzoek u vriendelijk om deze situatie te onderzoeken en mij zo spoedig mogelijk te informeren over een oplossing, inclusief een terugbetaling van de onterecht in rekening gebrachte kosten. Ik heb een foto van mijn bagage en de afmetingen, en kan deze op verzoek verstrekken. Ik verwacht een tijdige reactie op deze kwestie en stel het op prijs als Ryanair de nodige stappen onderneemt om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Nora aberri


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform