Beste klant,Bedankt voor uw e-mail.Het spijt ons te moeten vernemen dat u schade heeft aan uw Samsonite-koffer.We willen u graag informeren dat u zich vanaf nu kan registreren op onze website Support and Go, onze service portal voor al onze merken.Via deze portal kunt u een schadedossier aanmaken, dat vervolgens zal beoordeeld worden door onze dienst na verkoop. Indien de schade beoordeeld wordt als materiaal- of productiefout binnen de garantieperiode, dan kan de koffer gratis hersteld, vervangen of vergoed worden. In dat geval kunt een een UPS-label bekomen, om uw koffer naar ons service center te laten verzenden.Indien de schade niet als garantiegeval beschouwd wordt, kunt u vrijblijvend een prijsbestek ontvangen voor een mogelijke herstelling.Daarnaast kan u ook via dit portaal onderdelen bestellen voor uw product.Bezoek www.supportandgo.com/ voor een verdere afhandeling van uw aanvraag!Aarzel niet om ons te contacteren indien u hierbij vragen heeft.Met vriendelijke groetenSamsonite Europe NV-------------------- ref:!00D1I01VU0H.!500Ql03bmC1:ref