Geachte,
Op 20/8 ontving ik een mail van U dat 2 zendingen bezorgd werden in de BRIEVENbus.
Het waren beide zendingen van 12 kg elk, die ik niet ontvangen heb. Laat staan dat ze in de brievenbus zouden passen.
Na een eerste melding aan Colis Privé op 20/8 veranderde de status op 22/8 plots in "levering vertraagd", zo ook de de mail die hier op volgde, met belofte spoedig contact op te nemen en zo snel mogelijk te leveren. Vandaag op 1/9 ontbreekt het aan verder communicatie , noch werden de zendingen inmiddels aangeleverd.
De wettelijke consumentenrechten werden hierbij geschaadt, en het bedrijf ontloopt hier zijn verantwoordelijkheid tot bezorging, een oplossing, zelfs aan persoonlijke afhandeling van de melding omtrent de niet ontvangen zendingen.
Contact opnemen is verder niet mogelijk met dit bedrijf.
De redelijkheid van leveringstermijn is uiteraard ruim overschreden.
Hoe het mogelijk is dat bedrijven heden nog operationeel mogen blijven zonder de minste klantenservice is mij een vraag.
Ik zal ze dan ook bij de bevoegde instanties neerleggen.