Terug

Koelkast niet geleverd op verdieping

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: Cool blue

29/10/2022

Beste, ik bestelde een koelkast bij Coolblue. Ik heb deze besteld in hun fysieke winkel in Hasselt, dus de bestelling is aangemaakt door een verkoper van Coolblue. Hij verzekerde mij dat de koelkast door de leveraars tot in mijn keuken op de eerste verdieping gebracht kon worden. Levering tot en met de vierde verdieping is immers geen probleem. Ook in de bevestigingsemail die ik kreeg, staat vermeld dat levering tot en met de vierde verdieping mogelijk is. Toen de koelkast geleverd werd, weigerden de leveranciers om deze tot op de eerste verdieping te brengen omdat de koelkast hiervoor volgens hen te zwaar is. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Coolblue. Zij bevestigen dat het fout gecommuniceerd is door hen, en dat ze de koelkast niet naar boven brengen. Ze bieden echter geen oplossing voor het probleem aan.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: M. A.

31/10/2022

Beste Marten,Balen dat de levering stroef verliep. Ik kijk graag samen met je mee!Bestelling 67275419Eerst en vooral, dank je wel om de situatie te schetsen. Ik heb dan ook de bestelling in onze systeem er meteen bij genomen. Op de website kan ik dan ook meteen zien, "Woon je in een appartementencomplex en heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping tot jouw voordeur." Daarnaast geef je aan dat een medewerker heeft aangegeven dat het zelfs tot in je keuken zou worden geleverd. Helaas weegt de koelkast 103,4kg, waardoor het onmogelijk is voor onze bezorgers om deze omhoog te tillen. Uiteraard begrijp ik dat je hierdoor teleurgesteld bent. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Ik heb dit dan ook meteen intern aangegeven, zodat zij de aanpassing kunnen verwerken op de website. Helaas kan ik je geen extra service aanbieden, om het toestel naar boven te dragen. Je kunt echter beroep doen op je 30 dagen tevredenheidsgarantie, waardoor we het huidige toestel voor je kunnen omruilen met een alternatief artikel. Let op, is het alternatief toestel goedkoper? Dan ontvang je het prijsverschil terug op je rekening. Is het duurder? Dan ontvang je een uitnodiging tot betaling voor het prijsverschil. Wil je liever een retour voor een geldteruggave? Dan is dat geen probleem. In beide gevallen ontvangen we graag 3 data, wanneer we kunnen langskomen. Kies je voor een alternatief artikel' Horen we uiteraard ook graag, welke je wenst a.d.h.v. een url link.Extra service'‹Kies je voor een alternatief artikel' Wens je dat het artikel op de gewenste plek wordt geplaatst? Wanneer we deze extra service aanbieden, kun je deze op de productpagina ook aanvinken. (zie afbeelding)CompensatieNatuurlijk ga ik ervan uit dat we je de volgende keer wél in één keer helemaal goed helpen. Ik zorg er in ieder geval voor dat je dan een fijne start hebt, met een voucher van Eur 30,-. Lijkt je dat wat? Ik hoor het nog van je!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel: 03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On October 29, 2022 at 4:00 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform