Terug

Koelkast die na meer dan een jaar niet geleverd wordt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Elektro Lommelen

08/07/2023

Beste,Ik bestelde en betaalde op 28/5/2022 een koelkast bij de firma Elektro Lommelen nv.Na bijna een jaar! geduldig af te wachten, en regelmatig de vraag gesteld waar mijn toestel bleef had ik nog altijd geen koelkast ontvangen.Maar deze werd reeds betaald, dit is iets dat ik nooit meer doe. Ze zijn ook zeer moeilijk te bereiken, je kan ze bereiken via Whatsapp of mail, als je gelukt hebt sturen ze binnen de 2 weken terug.Telefonisch kan je ze helemaal niet bereiken.Ze hebben ook een fysieke winkelen in Malle, maar op de website staat uitdrukkelijk dat online bestellingen niet via de winkel bewerkt kunnen worden.Ik vermoed dat er mij personen voor zijn geweest om daar verhaal te gaan halen.Uiteindelijk krijg ik het bericht dat deze niet meer leverbaar is, waar ik gerust begrip voor wil opbrengen.We zitten nu eenmaal in een situatie waar bepaalde onderdelen schaars zijn.Dus de bestelling geannuleerd en een ander toestel (€577) besteld via Lommelen, dit omdat ik mijn geld niet terug krijg van het eerste bestelde toestel. (€529)Graag zou ik gewoon mijn geld terug krijgen of een effectieve einddatum wanneer ons toestel wordt geleverd.Ik ben het wachten beu, ik had vorig jaar een grotere koelkast besteld om iets grotere bbq's te geven, en wat extra drank koel te zetten.De zomer van 2023 is volop bezig en ik heb niet de indruk dat er schot in de zaak komt.Dus bij deze hoop ik dat er wel een eindresultaat uit de bus komt :).

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: A. M.

08/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform