----------------------------------------------Annelies, 17 dec. 2021 16:40 CETBeste Eva,ik vind het spijtig te leze dat je je teleurgesteld voelt in Impermo en dat de communicatie onhelder is verlopen, alvast onze verontschuldigingen hiervoor.De kern van je klacht is de kleur van van je tegel, deze is lichter dan wat je verwacht had.Dit is echter geen kwaliteitsprobleem, een doorkleurde houdt in dat de binnenkant van je tegel kleurpigmenten bevat waardoor die minder hard verschilt en past qua kleur met de toplaag aan de oppervlakte. Een verschil qua kleur tussen toplaag en zoals bij jouw bestelling valt binnen de norm.Om je commercieel tegemoet te komen, heeft je verkoper je een korting van 15% voorgesteld op deze tegel.Deze tegemoetkoming is inmiddels administratief in orde gebracht en wordt je apart doorgestuurd.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsAnneliesImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Tine, 10 dec. 2021 15:14 CETBesteWe hebben je bericht via het klachtenplatform goed ontvangen.Je dossier wordt in behandeling genomen, je mag 17/12 een reactie van onze kant uit verwachten.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsTineImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 6 dec. 2021 22:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE]