Terug

Kleur body tegels

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Impermo

06/12/2021

Ik ben erg ontevreden en teleurgesteld in impermo. Ik heb hier tegels gekocht voor 690,92 euro waar ik erg ontevreden over ben. Ik heb mij in de winkel laten adviseren deze tegel te kopen omwille van de kwaliteit en voornamelijk van de 100% doorgekleurde body. Indien er dan iets op mijn tegel valt is de kleur van de barst of het gat gelijkend op de kleur van de tegel en valt dit niet zo op. Ik was erg tevreden hoe ik in de winkel geholpen werd en had dus veel vertrouwen in het bedrijf.De tegels zijn geleverd en ik heb meteen nagekeken of dit de correcte tegels waren en het correct aantal. Aangezien corona heel wat vertraging heeft opgeleverd in de renovatie zijn mijn tegels ook niet meteen geplaatst. De dag van plaatsing ben ik vertrokken naar mijn werk maar bij thuiskomst werd ik meteen aangesproken door tegelzetter dat de body van de tegel veel lichter was dan de toplaag. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantendienst en ook via hier erkende ze dat de tegel niet correct was.De reactie van de klantendienst: Klopt, dit is een andere toplaag. Ik geef het door aan uw verkoper. Hij zal contact met u hierover opnemen. De klantendienst kon dus niets voor mij betekenen, enkel de verkoper die mij de tegels heeft verkocht. Helaas was de verkoper momenteel op ziekteverlof en ben ik dus naar de winkel gegaan met een stuk tegel. Ik heb deze vergeleken samen met een andere verkoper en ook hij zag duidelijk het verschil. Ook deze verkoper kon niets voor mij betekenen maar adviseerde mij de verkoper te mailen (15/10/21). De verkoper heeft mij erg snel geantwoord, zelfs in zijn ziekteverlof, (waarvoor dank) maar kon helaas ook niets betekenen en moest dit doorgeven aan de klantendienst. Ik werd dus wat van het kastje naar de muur gestuurd. Na een week had ik nog niets vernomen van de klantendienst waardoor ik weer contact opnam met de verkoper. Op 25 oktober kreeg ik een mailtje dat de verantwoordelijke terug uit vakantie was op 27/10 en mij dan zou contacteren. Ondertussen waren we vrijdag 29/10 en ik had nog steeds niets vernomen van de klantendienst dus ik nam weer contact op met de verkoper. Uiteindelijk heb ik zaterdag 30/10 een mailtje ontvangen dat Impermo mij 15% wouden terugbetalen van mijn tegels. Hiervan gingen de 2 dozen tegels die ik gratis had ontvangen nog afgetrokken worden wat uitkwam op een vergoeding van 21,18 euro. Dinsdag 2/11 heb ik hierop geantwoord dat ik hierbij niet akkoord ben. Als argument gaven ze aan dat de tegels reeds geplaats waren maar als u weet dat alles al zo vertraging oploopt en je dan nog zolang moet wachten op een reactie is het niet abnormaal dat deze tegels reeds geplaatst waren. Immers moesten alle andere werken dan nog meer worden opgeschoven wat nog meer kosten met zich meebrengt. Ik heb hierop een automatisch bericht ontvangend dat de verkoper in verlof is tot 5/11 en ik heb nadien niets meer ontvangen. Indien ik de tegels niet had geplaatst kon ik nu immers nog aan het wachten zijn.Ik hoop alsnog tot een oplossing te komen. Op advies van Impermo ben ik voor een duurdere tegel gegaan om juist dit kleurverschil te voorkomen. Helaas heb ik nu het gevoel dat ik bedrogen uitkom.

Berichten (3)

Impermo

Naar: E. S.

06/12/2021

Beste Klachtenbox,Bedankt om contact met ons op te nemen, je vraag werd goed ontvangen.We gaan er zo spoedig mogelijk mee aan de slag.Je kan eventuele aanvullende opmerkingen toevoegen door te reageren op deze mail.We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 18u, op zaterdag van 9u tot 17u.Via de chat op onze website, Facebook Messenger en Whatsapp zijn we elke werkdag van 9u tot 21u bereikbaar, op zaterdag van 9u tot 17u.Met vriendelijke groetenTeam Klantendienst Impermo--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE]

Impermo

Naar: E. S.

10/12/2021

----------------------------------------------Tine, 10 dec. 2021 15:14 CETBesteWe hebben je bericht via het klachtenplatform goed ontvangen.Je dossier wordt in behandeling genomen, je mag 17/12 een reactie van onze kant uit verwachten.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsTineImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 6 dec. 2021 22:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE]

Impermo

Naar: E. S.

17/12/2021

----------------------------------------------Annelies, 17 dec. 2021 16:40 CETBeste Eva,ik vind het spijtig te leze dat je je teleurgesteld voelt in Impermo en dat de communicatie onhelder is verlopen, alvast onze verontschuldigingen hiervoor.De kern van je klacht is de kleur van van je tegel, deze is lichter dan wat je verwacht had.Dit is echter geen kwaliteitsprobleem, een doorkleurde houdt in dat de binnenkant van je tegel kleurpigmenten bevat waardoor die minder hard verschilt en past qua kleur met de toplaag aan de oppervlakte. Een verschil qua kleur tussen toplaag en zoals bij jouw bestelling valt binnen de norm.Om je commercieel tegemoet te komen, heeft je verkoper je een korting van 15% voorgesteld op deze tegel.Deze tegemoetkoming is inmiddels administratief in orde gebracht en wordt je apart doorgestuurd.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsAnneliesImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Tine, 10 dec. 2021 15:14 CETBesteWe hebben je bericht via het klachtenplatform goed ontvangen.Je dossier wordt in behandeling genomen, je mag 17/12 een reactie van onze kant uit verwachten.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsTineImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 6 dec. 2021 22:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[MY30YK-P0GE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform