Terug

Kledij voldoet niet aan wat omschreven werd op de site (kwaliteit, maattabel, kleur, ...)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Joom

02/08/2023

Beste,ik ontving bovenvermeld pakket met 7 kledingstukken.Deze kledingstukken voldeden niet aan de omschrijving op de website van Joom.Ik bezorgde jullie bewijzen van de stukken die niet voldeden, jullie mailden op 27/4/23 het voorstel om 40% korting te geven. Gezien ik die kleren écht niet kan dragen vroeg ik een grotere korting (mail die klarna mij bezorgde op 10/7/2023) Ik kreeg geen antwoord meer op mijn vraag en op de factuur van Klarna staat nog steeds dat ik alles moet betalen. Graag een antwoord voor 4 augustust 2023 op mijn vraag met aansluitend een vermindering voor deze kledingstukken.Foto's reeds in het bezit van Joom. Deze werden bezorgd via de chat.Mvg,Lennie Vansteenkiste


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform