Beste Carine Mollez,Mijn naam is Alain en ik ben klachtenonderzoeker bij Klarna. Bedankt voor uw contact met onze klantendienst. Wegens uw klacht bij de organisatie Test Aankoop stuur ik deze e-mail.U gaf aan dat u graag de retourinstructies ontving van de webwinkel YUEXING TECHNOLOGY LIMITED. U wou namelijk graag uw aankoop terugsturen.Klarna gaf u een e-mailadres waar u naartoe mailde. Echter kreeg u geen respons van de webwinkel. Toen u opnieuw contact opnam met Klarna om de factuur te pauzeren, kreeg u te horen dat u maar 30 dagen de tijd had om deze te pauzeren. Toen u meldde dat Klarna in zee ging met dubieuze firma’s, werd er geadviseerd om een oplossing te zoeken via een consumentendienst. Wat jammer om te horen dat u deze ervaring hebt meegemaakt. Dit is niet de ervaring die we willen voor onze klanten.Ik zie dat er van 13 maart 2024 tot 8 april 2024 een onderzoek werd geplaatst op uw factuur. Het onderzoek heeft uitgewezen dat u niet betaalplichtig toe bent naar de factuur toe, waardoor deze werd afgeschreven op 8 april 2024. Wegens uw klacht werd er ook een onderzoek gestart naar de webwinkel toe. Ik wil u informeren dat Klarna de samenwerking met de webwinkel heeft stopgezet.Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, zo ook de tijd en energie die deze zaak heeft gekost.Bedankt voor uw contact met Klarna’s klantendienst. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Alain van PraetVertegenwoordiger Klantenservice Klarna Bank AB (publ)Sveavägen 46, SE-111 34 StockholmReg no: SE556737-0431 Contactgegevens:s:www.klarna.com/be/35621129:792604