Terug

Klarna doet niets met klachten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Klarna

05/03/2024

Beste,Ik contacteerde de Klantendienst van klarna omdat ik geen nretouradres vond van de firma waar ik bij besteld had. Klarna gaf mij een emailadres door van deze firma maar ook daar kreeg ik geen enkele respons. Zij beloofden om mijn betaling te pauzeren tot ik antwoord kreeg maar toen ik hen opnieuw contacteerde dat ik nergens antwoord kreeg en dat er aanmaningskosten aangerekend werden terwijl ze beloofd hadden te paiuzeren. Hun laatste antwoord was dat ik maar 30dagen had om te pauzeren vanaf het moment van de geplaatste bestelling, niet vanaf de levering. Toen ik hen zei dat zij met dubieuze firma's in zee gingen, zeiden ze dat ik een oplossing moest zoeken via een consumentendient. Ik klaag hen aan omdat zij met frauduleuze firma's zaken doen en daar niets aan doen!

Berichten (2)

Klarna

Naar: C. M.

12/06/2024

Beste Carine Mollez,Mijn naam is Alain en ik ben klachtenonderzoeker bij Klarna. Bedankt voor uw contact met onze klantendienst. Wegens uw klacht bij de organisatie Test Aankoop stuur ik deze e-mail.U gaf aan dat u graag de retourinstructies ontving van de webwinkel YUEXING TECHNOLOGY LIMITED. U wou namelijk graag uw aankoop terugsturen.Klarna gaf u een e-mailadres waar u naartoe mailde. Echter kreeg u geen respons van de webwinkel. Toen u opnieuw contact opnam met Klarna om de factuur te pauzeren, kreeg u te horen dat u maar 30 dagen de tijd had om deze te pauzeren. Toen u meldde dat Klarna in zee ging met dubieuze firma’s, werd er geadviseerd om een oplossing te zoeken via een consumentendienst. Wat jammer om te horen dat u deze ervaring hebt meegemaakt. Dit is niet de ervaring die we willen voor onze klanten.Ik zie dat er van 13 maart 2024 tot 8 april 2024 een onderzoek werd geplaatst op uw factuur. Het onderzoek heeft uitgewezen dat u niet betaalplichtig toe bent naar de factuur toe, waardoor deze werd afgeschreven op 8 april 2024. Wegens uw klacht werd er ook een onderzoek gestart naar de webwinkel toe. Ik wil u informeren dat Klarna de samenwerking met de webwinkel heeft stopgezet.Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, zo ook de tijd en energie die deze zaak heeft gekost.Bedankt voor uw contact met Klarna’s klantendienst. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Alain van PraetVertegenwoordiger Klantenservice Klarna Bank AB (publ)Sveavägen 46, SE-111 34 StockholmReg no: SE556737-0431 Contactgegevens:s:www.klarna.com/be/35621129:792604

C. M.

Naar: Klarna

15/06/2024
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform