Terug

Klarna achteraf betalen? En toch moeten betalen (+herinneringskosten!) voor aankoop ontvangen is!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Klarna

28/01/2024

Beste,Ik bestelde een jas online en koos voor Klarna optie achter betalen.De jas zou geleverd worden op mijn werk echter PostNL is hier niet in geslaagd, liet ook na te weten waar de jas opgehaald kon worden dus werd uiteindelijk teruggestuurd.Toen ik voor de eerste keer een bericht van Klarna ontving over de betaling liet ik hun dus ook weten helemaal niks ontvangen te hebben, de betaling werd tijdelijk gepauzeerd. Maar toen de winkel bewijs stuurde dat de jas verzonden was (maar naliet te vermelden dat die teruggezonden was?) werd de betaling weer geactiveerd! Ondertussen had ik ook contact opgenomen met de winkel: ze zouden het pakket opnieuw opsturen. Ik liet dit ook weten aan Klarna en gaf duidelijk aan pas te willen betalen nadat ik het pakket gekregen had. Een medewerker ging hierover een formulier indienen en ze gingen later contact opnemen met mij. Dit is echter nooit gebeurd! Ondertussen krijgt ik recent ook een extra aanrekening van 7,50 euro omdat ik niet tijdig betaald heb (voor iets wat ik nog steeds niet ontvangen heb! Waarover ik reeds klacht indiende en ze mij zelf nalieten om verder te contacteren ondanks de belofte dit te doen!)Ondertussen ook al enkele malen contact opgenomen met de winkel met de vraag om track and trace code van de jas die ze opnieuw zouden opsturen, maar tot op heden geen reactie over gekregen.Ook dit weet Klarna en toch eisen ze de betaling van de jas plus de extra kosten (en blijven er extra kosten bijkomen zolang ik niet betaal!) voor een jas die ik nog steeds niet ontvangen heb en waarvan ik zelfs niet eens weet of die effectief onderweg is naar mij of niet... En dit terwijl ik koos voor de optie 'ACHTERAF' betalen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform