Beste, Op 10/02/21 ging ik met mijn man naar Ikea Gent. Bij de toegang werden we geweigerd om met 2 binnen te gaan. We kregen 1 papieren bandje als toegangsbewijs. (1 bandje per auto dus)Toen ik een uitzondering vroeg om een dressing op te meten met 2, antwoordde de parkeerwachter o.a. dat we :- niet binnen mochten - dat Ikea geen essentiële winkel is volgens hem- dat je best een andere winkel zoekt- dat we best onze mond houden want hij beslist uiteindelijk tochDit is een puur staaltje machtsvertoon en toont geen betrokkenheid naar het bedrijf.Ook kreeg ik niet de kans om aan te tonen dat ik om medische redenen wel assistentie nodig heb voor bepaalde zaken (o.a. voor tillen, bukken, heffen....) Ikea geeft nochtans in hun beleid aan dat er uitzonderingen gemaakt worden in dergelijke omstandigheden.Aan het onthaal heb ik mijn grieven geuit. Ook hier werd het incident als futiliteit afgehandeld. Ik heb ter plaatse een klacht laten noteren maar vermoed dat hier niets mee gedaan word. Ik kon zelfs niet naar de klantendienst maar werd aan de draaideur te woord gestaan door medewerkers die hun functie niet kenbaar maakten.Op deze manier kan men naar mijn mening geen service bieden. Ik was trouwens niet de enige die aan het onthaal gehoord werd. Dit is geen vorm van professionaliteit en ik voel me als klant afgescheept, zonder een duidelijke oplossing als voorstel.Er is duidelijk nood aan een cursus klantvriendelijkheid.