Terug

KLANTVERIFICATIE ONMOGELIJK

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: RYANAIR

31/08/2023

Beste, ik boekte en betaalde een pakketreis met Voyage privé waar een vlucht met Ryanair inbegrepen was. Om kunnen online in te checken moet er nu een klantverificatie gebeuren op de website van Ryanair. Het is echter onmogelijk om het formulier te verzenden want bij het laatste scherm (bijlage) komt er in de blauwe kader steeds op dat sommige reisagenten hun eigen creditcard gebruiken en hierdoor blokkeert het scherm en kan ik het niet finaliseren. Bij voyage privé zeggen ze dat het niet hun verantwoordelijkheid is vermits het op de website van Ryanair misloopt. Ik vind wel dat Voyage privé ook schuld treft en er zich gemakkelijk vanaf maakt zo (ik heb trouwens wel de reis geboekt en betaald met een vlucht inbegrepen). Bij Ryanair heb ik talloze chats gedaan (bijlagen) maar die snappen er zogezegd niets van. Ze zeggen dat je de verificatie moet doen om je telefoon (wat ik deed), dat ik moet google chrome gebruiken (wat ik deed), ik moest eens proberen met firefox (wat ik gedaan heb) enz maar niets werkt dus. Er is ook niemand die aandacht besteed aan het laatste scherm (blauwe kader). Het is mij nu wel duidelijk waarom : gisteren sprak ik toevallig met iemand die net hetzelfde voor gehad heeft en zij heeft veel geld moeten extra betalen op de luchthaven omdat ze de klantverificatie dus niet vooraf online gedaan had (maar net zoals ik kon ze het niet afronden). Dit is dus pure oplichting ! Ryanair weet dus heel goed dat hun website niet werkt en zo doen ze klanten extra betalen op de luchthaven (voor zowel heen als terugvlucht per persoon !!) Uiteindelijk wordt het dus wel een héél dure vlucht. Het is ook mijn fout niet dat voyage privé mij een reis aanbiedt met een vlucht van Ryanair !! Geen van beide bieden dus een oplossing. Ik ben niet van plan om ook op de luchthaven extra te betalen want zoals ik zei, dit is oplichting (doelbewust)

Berichten (2)

M. K.

Naar: RYANAIR

06/09/2023

Geachte, ik vertrek op 17/9 en wens een duidelijk antwoord tegen uiterlijk 15/9.Als het blijkt dat u dit niet oplost tegen 17/9 (vertrek) en ik moet bijbetalen op de luchthaven zal ik alle kosten nadien terugvorderen + een bijkomende klacht indienen.Het feit dat u niet antwoordt op de zaak bewijst dat u goed genoeg afweet van het probleem (trouwens ik ben niet de enige gedupeerde !)

M. K.

Naar: RYANAIR

06/09/2023

Geachte, ik vertrek op 17/9 en wens een duidelijk antwoord tegen uiterlijk 15/9.Als het blijkt dat u dit niet oplost tegen 17/9 (vertrek) en ik moet bijbetalen op de luchthaven zal ik alle kosten nadien terugvorderen + een bijkomende klacht indienen.Het feit dat u niet antwoordt op de zaak bewijst dat u goed genoeg afweet van het probleem (trouwens ik ben niet de enige gedupeerde !)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform