Terug

Klantenservice Yuzzu

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: YUZZU

23/11/2023

Na vergelijking tussen autoverzekeringen merk ik dat mijn autocontract bij Yuzzu, voorheen Touring een premie heeft van meer dan het dubbele van de huidige tarieven. Na contact met een (zeer onvriendelijke) medewerker weigert die om, terwijl ik al 17 jaar klant ben, na te gaan of mijn contract kan aangepast worden omdat de vervaldag op 1 augustus valt en voor de volgende vervaldag niets kan gewijzigd worden, benadrukkend dat er geen uitzonderingen worden gemaakt, terwijl de meeste autoverzekeringen tegenwoordig per dag opzegbaar zijn. Met dit jarenlange vertrouwen wordt bij de 'klantenservice' van Yuzzu totaal geen rekening gehouden en zal ik dit, en tevens uiteraard mijn contract, zo snel mogelijk moeten opzeggen. Vermoedelijk is enkel het incasseren van de torenhoge premie belangrijker dan een wederdienst voor het jarenlange vertrouwen.

Berichten (1)

YUZZU

Naar: J. B.

27/11/2023

Beste Om uw privacy en deze van onze medewerkers te garanderen, behandelen wij geen klachten via dit medium.Het antwoord op uw klacht werd u zonet doorgestuurd via het door u gekozen voorkeurscommunicatiekanaal bij Yuzzu.Met vriendelijke groetenYuzzu _____________________Disclaimer - Yuzzu- Avenue du port-Havenlaan 86/C box 117 - 1000 Brussels (BEL)This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information and is intended only for the use of the addressee named above. No confidentiality or privilege is waived or lost by any miss transmission. If you are not the intended recipient of this message you are hereby notified that you must not use, disseminate, copy it in any form or take any action in reliance on it. If you have received this message in error please delete it and any copies of it and notify Yuzzu immediately. This e-mail message and any attached files have been scanned for the presence of computer viruses. However, you are advised that you open any attachments at your own risk.The integrity and security of this message cannot be guaranteed on the Internet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform