Terug

Klantenservice proximus Ring shopping center Kuurne

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

29/01/2018

Ik werd helemaal niet geholpen door het personeel in het proximus center te Kuurne!Ik heb een abonnement via mijn werkgever maar de GSM is mijn eigendom, ik had een Iphone gekocht ipv mijn vorige Nokia, dus moest ik een nieuw kaartje hebben, volgens de winkelbediende kon ikzelf dit niet activeren en moest mijn werkgever contact opnemen met proximus daarvoor??Bij thuiskomst belde ik terug naar het center te Kuurne maar daar kreeg ik een antwoord apparaat waar ik te horen kreeg dat men zou terugbellen, tot op heden heb ik nog altijd geen telefoontje terug gekregen?Dan heb ik maar naar het proximus center te Harelbeke gebeld en daar kreeg ik wel antwoord en de winkelbediende aan de lijn vroeg mijn nummer en controleerde onmiddellijk of er een slot op mijn abonnement van de werkgever zat, dit bleek zo niet en hij bevestigde mij dat mijn nieuwe kaartje dat ik in Kuurne kocht binnen 5 minuten geactiveerd zou zijn!!!En dit was ook zo!!Dus achteraf bleek dat de bediende in Kuurne blijkbaar geen goesting had en zeker geen moeite deed om maar even te kijken of er een slot op mijn abonnement zat, als het van mij afhangt zou zijn C4 klaar liggen!Toch dank aan de winkelbediende van Harelbeke voor de snelle service!!

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. C.

30/01/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192936159090]

Proximus

Naar: A. C.

28/02/2018

Proximus: uw aanvraag via Test-Aankoop referentie CPTBExxxxxxxxxxxxDag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192937632024]Test-Aankoop referentie CPTBExxxxxxxxxxxxDag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192937632024]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform