Terug

Klantenservice 0,0!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Culligan

17/01/2023

Beste,Vroeger waren we klant bij Bluewater Company en is overgenomen door Culligan, sindsdien alleen maar slechte ervaringen.Wij hebben onlangs een nieuwe waterkoeler besteld, eerst hebben we een vervangtoestel gekregen omdat de gekozen waterkoeler niet op stock was. Uiteindelijk de gekozen waterkoeler paar weken later gekregen.Wij hebben gevraagd om ons abo maandelijks betalen, maar omdat de factuur al was opgemaakt willen ze dit niet veranderen, hun reactie:'wij gaan niet crediteren' er is nooit de vraag gesteld of we dit maandelijks of jaarlijks willen. Onze nieuwe waterkoeler is al paar keer in panne gevallen en ondertussen hebben we zelf al een nieuwe gekregen omdat ons toestel van nog geen 2 maand oud al kapot was.Nu vraag ik of ik water kan bestellen op andere firma's ook omdat onze waterkoeler gebruikt wordt voor verschillende firma's maar ook dit lukt niet administratief. Ik zou nu voor elke firma een cooler moeten zetten terwijl we allemaal op 1 kantoor zitten.Klantenservice 0,0!!!

Berichten (1)

Culligan

Naar: M. V.

17/01/2023

Hallo!We hebben uw e-mail goed ontvangen. Wees gerust, onze medewerkers zullen uw bericht zo snel mogelijk behandelen en u contacteren. Dat staat als een paal boven water.Uw bericht naar het juiste e-mailadres verstuurd?Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, willen we u vragen om uw bericht altijd naar het juiste e-mailadres te sturen.• Bestellingen: orders-coolers@culligan.be• Onderhoud: maintenances-coolers@culligan.be• Herstellingen: repair-coolers@culligan.be• Installaties: installations-coolers@culligan.be• Klantenfacturen: invoices-coolers@culligan.be• Leveranciersfacturen: suppliers-coolers@culligan.be• Opzeggingen: cancellation-coolers@culligan.be• Overige: info@culligan.beAlvast bedankt en tot binnenkort!Met vriendelijke groetenHet Culligan Belgium teamBonjour!Nous accusons bonne réception de votre e-mail. N’ayez crainte, nos collaborateurs traiteront votre demande au plus vite et vous contacteront sans aucun doute.Avez-vous envoyé votre message à la bonne adresse mail ?Afin de vous aider le plus rapidement possible, nous vous demandons de toujours envoyer votre message à la bonne adresse mail.• Commandes: orders-coolers@culligan.be• Entretien: maintenances-coolers@culligan.be• Réparations: repair-coolers@culligan.be• Installations: installations-coolers@culligan.be• Factures clients: invoices-coolers@culligan.be• Factures fournisseurs: suppliers-coolers@culligan.be• Fin de contrat: cancellation-coolers@culligan.be• Divers info@culligan.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform