Beste,Vroeger waren we klant bij Bluewater Company en is overgenomen door Culligan, sindsdien alleen maar slechte ervaringen.Wij hebben onlangs een nieuwe waterkoeler besteld, eerst hebben we een vervangtoestel gekregen omdat de gekozen waterkoeler niet op stock was. Uiteindelijk de gekozen waterkoeler paar weken later gekregen.Wij hebben gevraagd om ons abo maandelijks betalen, maar omdat de factuur al was opgemaakt willen ze dit niet veranderen, hun reactie:'wij gaan niet crediteren' er is nooit de vraag gesteld of we dit maandelijks of jaarlijks willen. Onze nieuwe waterkoeler is al paar keer in panne gevallen en ondertussen hebben we zelf al een nieuwe gekregen omdat ons toestel van nog geen 2 maand oud al kapot was.Nu vraag ik of ik water kan bestellen op andere firma's ook omdat onze waterkoeler gebruikt wordt voor verschillende firma's maar ook dit lukt niet administratief. Ik zou nu voor elke firma een cooler moeten zetten terwijl we allemaal op 1 kantoor zitten.Klantenservice 0,0!!!