Terug

klantenkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: IKEA BELGIUM

08/10/2019

Ik was gisteren in Ikea Gent en mijn klantenkaart (IKEA FAMILY) werkte niet aan de zelf-scan kassa. Bleek dat ze te oud was en dat ik een nieuwe alleen kon krijgen via de smartphone. Ik heb echter geen smartphone. Ik heb dan een half uur gewacht aan de klantendienst om te vernemen dat het inderdaad zonder smartphone niet kon. Men heeft mij daar wel de vereiste code afgedrukt op een A4-blad, dat ik in het vervolg kan gebruiken. Ik vind een kaart praktischer (stevig en klein). Maar vooral vind ik het niet kunnen dat (in de praktijk veelal wat oudere) mensen die geen smartphone hebben op die manier toch benadeeld zijn. Mijn oude GSM functioneert nog goed voor alles wat ik nodig heb (wat online te doen is, doe ik thuis op de PC) en ik wens die nog niet te vervangen, denkende aan de kosten en het milieu. Ik vind het een vorm van discriminatie voor wie ‘nog niet mee’ is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform