Terug

Klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: Testaankoop

09/12/2021

Beste, Heb een probleem met de Klantendienst van TA. Wilde geïnformeerd worden voor een aankoop van een luchtbevochtiger. Online op site van TA gezocht maar de zoekactie gaf mij geen resultaten. Kon mij moeilijk voorstellen dat TA nog nooit een studie heeft uitgevoerd over een dergelijk toestel omdat er bijv bij Coolblue tientallen luchtbevochtigers te vinden zijn met prijzen die variëren van +/- € 42,00 tot meer dan € 650,00. Heb ik op jullie site slecht gezocht, zitten er beperkingen op mijn abonnement waardoor ik online beperkte toegang kreeg, heeft TA nog nooit een studie gedaan over het product, etc...Soit, heb toen de beslissing genomen om mij telefonisch te informeren bij TA over de reden waarom ik geen informatie kan terugvinden over luchtbevochtigers. Wat volgt is lamentabel, onprofessioneel en ergerlijk, hier een bondige historiek: 08/12-21 TA gebeld 02/5423232 en 7 min en 35 sec aan de wachtlijn gehangen en niemand aan de lijn gekregen. 09/12/21 TA gebeld 02/5423232 heb in totaal 8 - 9 verschillende mensen aan de lijn gehad, iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten vertellen en 4 x de klantentevredenheidstest gehoord en 1 x de klantentevredenheidstest ingevuld, heb minuten lang aan de telefoon gehangen (1e maal 2 min 29 sec, 2e x 6 min 45 sec, 3e x 14 min 44 sec, 4e x 1 min 7 sec en 5e x 11 min 47 sec) zonder dat er mij iemand heeft kunnen vertellen of jullie ooit de luchtbevochtigers hebben onderzocht laat staan dat ik een antwoord kreeg op mijn vraag. 09/12/21 TA gebeld 02/8923710 en 8 min 28 sec op de wachtlijn gezeten zonder een levend persoon aan de lijn te hebben gehad.Ik verlang dat jullie onderzoeken waarom ik geen enkele keer de correcte 'expert' aan de lijn heb gehad, waarom er niemand zich de moeite heeft getroost om mijn nr te noteren, het gevraagde op te zoeken en mij op de hoogte te brengen. Uiteraard wens ik ook nog geïnformeerd te worden over een eventueel (vrij recent) onderzoek over luchtbevochtigers.Bovenstaande tekst zal ik via een brief jullie toezenden.Met vriendelijke groet,Nathalie Gelaude4039390-19

Berichten (5)

Testaankoop

Naar: N. G.

10/12/2021

Hallo, Het spijt me zeer dat u een slechte ervaring had met onze diensten. Ik kan deze storing niet verklaren.Wat uw verzoek om een studie over luchtbevochtigers betreft, hebben wij helaas nog geen studie verricht.Ik zal uw verzoek doorgeven aan de relevante personen voor een mogelijk toekomstig artikel.Ik wens je een fijne dag.John LadrièrePAS Technical advisor -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

N. G.

Naar: Testaankoop

16/12/2021

Beste,Uw reactie op mijn klacht mbt uw klantendienst vind ik heel flauw. Een storing...? Eerder onbetrokkenheid, onbekwaamheid, on-professionalisme of onverschilligheid van uw collega's, heeft totaal niets te maken met een storing. Uw medewerkers hebben mij minutenlang in de wacht gezet, zonder mij verder te informeren of in andere gevallen ben ik van Pier naar Pol gestuurd, als (!) ik al eens werd doorgeschakeld naar een andere dienst (die er niets mee te maken had) diende ik opnieuw mijn verhaal te doen. Het lijkt alsof jullie veel strenger zijn voor andere bedrijven en veel minder voor jullie zelf.Mvg,Nathalie Gelaude

Testaankoop

Naar: N. G.

21/12/2021

Hallo, Ik begrijp volledig uw ontevredenheid over de geleverde dienst. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de betrokken personen. Het is dankzij feedback zoals die van u dat we vooruitgang boeken. Dank u voor dat.John LadrièrePAS Technical advisor -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

N. G.

Naar: Testaankoop

22/12/2021

Beste,Dat is zo, men leert o.a. uit klachten.Wat mij nu interesseert is de reactie van de betrokken personen/diensten, niet uw (een) standaard reactie op een klacht. Vriendelijke groet,Nathalie Gelaude

Testaankoop

Naar: N. G.

14/01/2022

Hallo, Het spijt me zeer voor de slechte ervaring die u had met onze service. Ik garandeer niet dat u tevreden zult zijn met mijn antwoord, maar ik zal u eerlijk en zonder pretentie antwoorden.1) Wat betreft de luchtbevochtiger studie:Wij hebben momenteel geen studies over dit onderwerp, om de eenvoudige reden dat wij onze studies anoniem en onafhankelijk uitvoeren met onze eigen middelen. Voor sommige studies is dit onmogelijk omdat het budget zo hoog is en wij, om onpartijdig en onafhankelijk te zijnde meest courante modellen zouden moeten kopen en testen (wat enorme kosten en werk met zich meebrengt). Ik zal uw suggestie echter doorgeven aanhet juiste team.2) Wat de wachttijden aan de telefoon betreft:Wij moeten toegeven dat wij doorde opeenvolgende energieperikelen (faillissement van verschillende leveranciers) overstelpt zijn door het aantal telefoontjes.Dit heeft inderdaad langere wachttijden tot gevolg, onze oprechte excuses daarvoor.3) Het gebrek aan informatie van onze collega's.Het is duidelijk dat uw verzoek beter had kunnen worden behandeld, wij hebben uw klacht doorgespeeld aan de verantwoordelijke voor de dienst die hier de nodige acties aan zal koppelen.Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden tijdens uw contact met ons.Vriendelijke groetenDe Klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform