Terug

Klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Orange

12/06/2020

Beste,Ikzelf ben nu al ongeveer 7 jaar trouwe klant bij orange. Ik heb jullie steeds aangeprezen aan familieleden en vrienden. Echter zijn wij de laatste maanden enorm teleurgesteld in jullie en dan voornamelijk omwille van jullie klantendienst. Wij hadden onder andere problemen in verband met 50 euro die plots aangerekend werd op onze factuur nét op het moment dat we domiciliering dan toch eindelijk hadden toegestaan.Mijn vriend had via abonnement een gsm gekocht bij jullie en op de factuur stond dat we nog 50 euro moesten betalen in verband met een vroeger toestel. Wat niet correct was. Mijn vriend heeft een 15 tal keer moeten bellen naar de klantendiensr tot er eindelijk iemand ons wou helpen. Sommigen legden gewoon plots de telefoon neer, anderen zeiden ons dat wij verkeerd waren, anderen stuurden ons altijd maar door tot de verbinding alweer eens werd verbroken,...Toen er eindelijk besloten was dat jullie ons zouden tegemoet komen waren we eventjes gerustgesteld. Nu hebben wij sedert enkele dagen problemen met onze wifi, deze valt geregeld uit en dan kunnen wij niets doen. Vandaag werkte deze 2 uur aan een stuk niet. Toen mijn vriend na een halfuur eindelijk iemand aan de lijn kreeg vertelde die ons (toen al vrij onbeschoft) dat er een algemene stroompanne was. Mijn vriend vertelde toen op een heel beleefde manier dat we echter al sinds een tijdje klachten hebben over onze wifi (de telefoon stond op speaker dus ik kon ook alles meehoren) . Meteen begon de persoon van de klantendienst zijn stem te verheffen en liet hij mijn vriend niet uitspreken. Ik kan goed begrijpen dat deze man vandaag al heel wat klachten had ontvangen, maar wij blijven nog steeds de klant... hij begon zijn stem luider en luider te laten gaan en zei dat hij helemaal niets kon doen omdat ook hij geen toegang had tot het netwerk (ik denk dat er nog steeds zoiets bestaat als pen en papier). Toen mijn vriend (opnieuw heel rustig) zei dat het wel allemaal zou lukken indien we geen facturen zouden betalen, zei uw werknemer: 'ok salu' en legde hij de telefoon gewoon af...Ik heb overal op orange gezocht voor een manier om een klacht in te dienen, dat gaat blijkbaar enkel via de klantendienst. Dat is natuurlijk nogal moeilijk als de klacht gaat over de klantendienst. Ik vind het enorm jammer dat wij nu al 2 maanden enorme problemen ervaren met jullie klantendienst. Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop zij met klanten omgaan. Wij denken er dan ook aan om te veranderen van maatschappij, ook al moeten we bij hen meer betalen, een slechtere klantendienst is volgens mij namelijk niet mogelijk...Echter zal het nog niet gemakkelijk zijn om dit zomaar af te zeggen aangezien in eerste instantie de klantendienst nauwelijks bereikbaar is en in tweede instanties wij nog een korting verwachten van 10 euro per maand voor 5 facturen, dit om voorgaand probleem op te lossen. Ik hoop dat jullie de klantendienst eens goed bekijken en misschien moeten jullie zelf eens testen hoe het aanvoelt om naar hen te bellen.... Ik hoop dat wij deze keer toch gehoord worden.Met vriendelijke groet, Charlotte Vervoort


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform